חלבון מה כמה ולמה !

אני אוהבת ספורט וגם פיצוחים כל כך שמחתי  שאחרי ספורט אוכל לאכול סלט עם המון פיצוחים  עשיר בחלבון . יאמי זה הסלט שאני הכי אוהבת .קליית  גת מצטרפת  למגמת המזון עם כמות חלבון גבוהה ומשיקה לראשונה בתחום הפיצוחים תערובות אגוזים – PRO MIX. תערובת השקדים ואגוזים promix  מצויינת לאורח חיים המשלב ספורט ותזונה מאוזנת ומוצע בשני סוגי תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים, המכילות כמות גבוהה של חלבון טבעי. תכולת התערובות איכותית וטבעית, ללא תוספת מלח, מזינה ומתאימה לאלה המקפידים לשמור על אורח חיים המשלב פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת .

חלבונים- כמה? למה? ומאיפה?





חלבון (בלועזית פרוטאין) הוא תרכובת אורגנית הבנויה משרשרת חומצות אמיניות. קיימות בין 20 ל-22 חומצות אמינו סטנדרטיות שבונות חלבונים בגוף האדם. החלבונים נמנים עם התרכובות החשובות ביותר המרכיבות את האורגניזם, והם מהמרכיבים המרכזיים של רקמות בגוף כמו שרירים, גידים, עצם וכו'. החלבונים מהווים 50% ממשקל התא. בנוסף לתרומתו של החלבון בבניית תאים בגופנו, הוא משתתף במגוון תהליכים כימיים בתא ובגרעין התא. החלבונים הם למעשה ה"פועלים" המניעים את כל התהליכים הביולוגיים.

החלבון נמצא בכל תא חי מכאן חשיבותו הרבה בשמירה על תפקודו התקין של הגוף.

תפקידי החלבון כוללים בין השאר:

·       מרכיב מרכזי במבנה רקמות הגוף

·       הפעלה של אנזימים בגוף

·       הובלה ואחסון בתוך התא

·       השתתפות במנגנונים הורמונאליים ומטבוליים בתא

·       השתתפות במנגנוני הפקת האנרגיה

·       השתתפות במנגנוני הגנה על הגוף (הנוגדנים הם חלבונים)

·       משמש כמאגר אנרגיה

·       50%-75% מסך כל החלבונים בגוף האדם מרכיבים את השלד.

·        צריכת חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף, ובעיקר השרירים.

"קליית גת" ממשיכה לדבוק במגמת המזון הבריא. החברה מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים בעודה מצטרפת למגמת המזון עם  כמות חלבון (פרוטאין) גבוהה ומשיקה לראשונה בתחום הפיצוחים תערובות אגוזים – PRO MIX.

 

PRO MIX – משתלב היטב באורח חיים המשלב ספורט ותזונה מאוזנת

ל-PRO MIX שני סוגי תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים, המכילות כמות גבוהה של חלבון טבעי. תכולת התערובות איכותית וטבעית, ללא תוספת מלח, מזינה ומתאימה לאלה המקפידים לשמור על אורח חיים המשלב פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת.

 

מזונות ה-PRO, מזונות המכילים כמות גבוהה של חלבון, הפכו זה מכבר ממוצרי נישה למסה. בקטגוריות מזון רבות, נוכל למצוא חלופות המספקות כמות חלבון גדולה מהמקובל. חלופות אלה נושאות לרוב את המילה "PRO" בשם המוצר והן מאפשרות צריכת חלבון רבה יותר בתזונה היומית. מגמת צריכת חלבונים מונעת על ידי המודעות הגוברות לאורח חיים בריא, כאשר הזרם המרכזי בה, מגיע בעיקר מחובבי הספורט. עם זאת, היצע המוצרים עתירי חלבון הקיים על המדפים ברשתות השיווק מתאים ונצרך לא רק על ידי ספורטאים אלא על ידי כל מי שמנסה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.

 ליסל: "המודעות למזון בריא ואיכותי הולכת וגדלה משנה לשנה כאשר ההתייחסות לרמת החלבון מתבטאת כמעט בכל קטגוריית מזון. קטגוריה חדשה וצומחת בשוק המזון היא קטגוריית חטיפי החלבון אשר צמחה ב-113% בשנה האחרונה. קטגוריית תערובות הפיצוחים צמחה ב-24% בשנתיים האחרונות, כאשר קליית גת  מובילה את הקטגוריה. (על פי נתוני סטורנקסט)". עוד מציינת גור אריה, כי "מה שמייחד ומבדל את מוצרי PRO MIX של קליית גת, היא העובדה כי הם אינם עם תוספת חלבון מעובד, אלא עם חלבון איכותי המגיע באופן טבעי מחומרי הגלם". קליית גת כאמור, היא הראשונה מבין יצרני הפיצוחים המשיקה תערובות שהרכבן נבחר כך שתכולת החלבון בהן הינה גבוהה !

 

צריכה מספקת של חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף ובעיקר השרירים. כמות החלבונים הנדרשת משתנה לפי גיל, מין, משקל, רמת פעילות הגופנית, והמצב הבריאותי של כל אדם. מחקרים מראים שמאכלים עם חלבון מעניקים תחושת שובע לזמן רב יותר.

 

את מוצרי PRO MIX של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של  16.90-18.90 ₪, לשקית המכילה 150 גרם. המוצרים כשרים

-       



 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה