החיים על פי הפסטו!

כולם כבר יודעים שאני גרה במושב . ובגינת בתבלינים שלי אני מגדלת גם בזיליקום, אבל השמש הישראלית שרפה לי ויבשה את הבזיליקום אני אוהבת להכין לבד את הבזיליקום. אבל כשאין כרגע ממה להכין . וחם להתעסק בהכנות בישול ואפיה מיותרים אז הכי כיף לפתוח את המקרר ולקחת רוטב מוכן וטעים של נפטון,שמחתי לגלות את הפסטו של חברת נפטון,הטעם טעם ביתי עשיר בטעמי הקשיו,הוספתי אותו לרביולי שיצא טעם כמו של מסעדה.
הממרח מכיל בזיליקום , קשיו, שמן זית וקנולה,ותבלינים. ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל. כשר פרווה, בית יוסף.

אז מה הכנתי איתו ?.....
רביולי פרמזן ריקוטה עם פטריות  וחמאת פרמזן ברוטב פסטו

1 חבילה רביולי פרמזן ריקוטה של "פסטה נונה"
1 חבילה פטריות 
שן שום קלופה
כף שמן זית
כף פסטו ואפשר יותר של נפטון


50 גרם חמאה
100 גרם פרמזן (פרמג'נו רג'אנו)
אופן ההכנה:
במחבת על להבה נמוכה עם שמן זית מטגנים את השום משני צדדיו עד להזהבה.
מוסיפים חמאה, פטריות ובוחשים היטב כשתי דקות.מוסיפים רוטב פסטו של נפטון
מוסיפים פרמזן ובוחשים עד שהגבינה נמסה.
מבשלים את הפסטה ע"פ הוראות היצרן
מוסיפים את הפסטה לרוטב ומבשלים יחד כדקה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה