מעדן only עם פרוביוטיקה ללא חלב!


"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס:

ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות

מעדן פרוביוטי טבעוני במרקם וטעם נפלאים, ללא תכולת חלב עם שיבולת שועל ובתוספת חיידקים פרוביוטיים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל •

מצטרף לסדרת ONLY משופרת הטעמים הכוללת מעדנים פרוביוטיים עם אפרסק ועם אננס ומשקאות פרוביוטיים עם תות ופטל ועם תות ובננה

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף.



רשתות השיווק הגיע בימים אלה מוצר מסקרן מאוד עבור הנמנעים מלקטוז והטבעונים. מדובר בסדרת מעדנים ללא תכולת חלב ובתוספת חיידקים פרו-ביוטיים (כמקובל ביוגורט).טעמתי בטעם תות מאוד אהבתי עשיר משביע כאילו אכלתי ארוחה. אני מציעה לאכול בבוקר מתאים לילדים לפני שיוצאים למסגרות. זה כמו לקחת שיבולת שועל לערבב עפ פירות ויוגורט. רק פה זה כבן מוכן מהיר וממש משביע.

מוצר, העשוי מדגנים וקטניות, נמכר תחת השם ONLY, ומופץ על ידי שטראוס. המעדן החדשני מבוסס על חומרי גלם טבעיים כמו שיבולת שועל, עדשים, זרעים ופירות, ובניגוד למקובל בז'אנר, הוא איננו מכיל סויה. בנוסף, המעדן אינו מכיל מייצבים, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח. כחלק מראייה אקולוגית, בתהליך הייצור של ONLY, אין גם בזבוז של חומרי גלם ואין ייצור פסולת.
המוצר פותח על ידי היזם רונן לביא, אחד מבעלי הסטארט אפ "יופיקס", שפעל בחממת הפודטק TheKitchen, מקבוצת שטראוס והרשות לחדשנות. רונן, שהוא בעצמו רגיש ללקטוז, רקח מוצרים שונים כדי להגיע למעדן מותסס, בדומה לתהליך שעובר יוגורט ובמרקם זהה.
המוצר החדש מצטרף לשוק תחליפי החלב בישראל שנמצא בתקופת שגשוג. על פי הנתונים, השוק המקומי בתחום צמח ב-25 אחוזים בשנה האחרונה, והביקושים נמצאים בעלייה מתמדת. רק בקטגוריית המעדנים ללא חלב, נרשמה צמיחה של 40 אחוזים, ולכן מן הצפוי שחברות וקרנות הון סיכון בוחנות כל הזמן השקעה בתחום.

הטעמים בסדרת המעדנים: 

ONLY תפוח קינמון: מחית פרי תפוח, קינמון טחון, סוכר, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמנייה, קוקוס, שומשום וחיידקים פרוביוטיים. 
ONLY פירות יער: מחית פירות יער (אוכמניות ופטל), סוכר, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמנייה, קוקוס, שומשום, סיבים תזונתיים וחיידקים פרוביוטיים. 
ONLY בננה: מחית בננה, סוכר חום, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום, רכז לימון וחיידקים פרוביוטיים. 
יופיקס היא החברה הראשונה שהשלימה שנתיים של פיתוח והכשרה בחממה, וכעת, לאחר שהקימה מפעל בעיר נתיבות, היא יוצאת עם סדרת המוצרים החדשה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה