לשיער שלך מגיע ecoLove!

גזר בטטה דלעת מה יוצא כשמערבבים הכול יחד?........ מרק בטטה ! נכון שישר חשבתם על זה?... אז זהו ידעתם שאפשר להכין מסכה טובה ועשירה לשיער שלכן?.
היום אני רוצה לספר לכם על מסיכה טובה שהתנסתי בה המרקם שלה נעים למגע והריח נשאר הרבה זמן על השיער. השיער נעים ורך למגע אפילו אחרי שיתיבש השיער. הוא נשאר נעים ורך כמו אחרי פו במספרה 
אני התנסתי במסכה הכתומה לשיער רגיל עד יבש.



השיער צריך חיזוק חיובי? בוודאי!
ecoLove מציע להעשיר שיער עייף בעזרת קולקציית מסיכות שיער נמרצות, שעושות טוב גם לנשמה: המסיכות עשויות מתמציות של פירות וירקות אורגניים ללא SLS, פארבנים, פטרוכימיקלים או רכיבים מן החי

אצל רבים מאיתנו, הימים המרובים בבית לא היטיבו עם שגרת הטיפוח של הגוף, השיער או הנשמה... מותג ecoLove (אקו לאב) הישראלי (משנת 2011), המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרים מהטבע לטיפוח הגוף והשיער, מציע להעשיר שיער עייף ומותש בעזרת קולקציה של מסיכות שיער ייעודיות, נמרצות ועשירות בכל טוב מהטבע, שעושות טוב גם לנשמה.
המסיכות עשויות מתמציות של פירות וירקות אורגניים, ללא SLS, פארבנים, פטרוכימיקלים או רכיבים מן החי. המסיכות כוללות שמנים איכותיים, תמציות צמחים טבעיות ומים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים - המסייעים לשיקום וטיפוח השיער. המסיכות מאושרות Vegan Friendly ולא נוסו על בעלי חיים. כי גם השיער צריך חיזוק חיובי!




הקולקציה כוללת:
  • מסיכה טבעית לשיער צבוע ויבש מאוד - פירות אורגניים סגולים: המסיכה מכילה תמציות של אוכמניות, ענבים ולבנדר אורגניים, חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, שמן חוחובה, שמן שקדים, אלוורה, קלנדולה, תמציות של תה ירוק וקמומיל ומים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים.
  • מסיכה טבעית לשיער רגיל עד יבש - ירקות אורגניים כתומים: המסיכה  מכילה חמאת שיאה, שמן ארגן, אלוורה ותמצית ירקות כתומים – גזר, דלעת ובטטה, ומים ומלחים מים המלח המועשרים ב-26 מינרלים.
  • מסיכה טבעית ללא מלחים, לטיפול אינטנסיבי ולשיער לאחר החלקה: המסיכה מכילה שמן מקדמיה, חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, שמן קוקוס, שמן זית, שמן חוחובה, אלוורה, קלנדולה וקמומיל.

מחיר: 39.90 ש"ח למסיכה הסגולה והכתומה ; 44.90 ש"ח למסיכה נטולת המלחים (כל מסיכה במשקל 350 מ"ל).


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה