מפעל הפיס משלב הגרלות והטבות !

מפעל הפיס משיק את מנוי פיס החדש
      לראשונה בארץ ובעולם משלב גם הגרלות וגם הטבות חסרות תקדים
      ההשתתפות במנוי פיס הופכת לכדאית והמשתלמת ביותר כעת, עם מגוון הטבות ייחודיות במגוון תחומים בשילוב הגרלות ייעודיות למנויי הפיס בלבד 
      מופעים של מיטב האמנים מהארץ ומחו"ל למנויים בלבד - אמה שפלן מארחת את עידן רייכל, אייר סופליי, ריטה ועוד בהנחות של עד 80%
      סרטים ב-9 ₪ בלבד בימי חמישי וב-18 ₪ במשך השבוע
      הטבות משתלמות בתחומי התרבות הפנאי והבילוי
בישראל ישנם כיום כ-420 אלף בתי אב המחזיקים כרטיס מנוי פיס אחד לפחות, סך הכל בישראל ישנם למעלה מ-560 אלף מנויי פיס. במפעל הפיס עובדים כבר מספר חודשים על  השקת מנוי פיס החדש שיציב את המנויים במרכז וישים דגש על הטבות אטרקטיביות במיוחד בתחומי התרבות, האמנות, הפנאי, הבילוי והנופש. יש לציין כי כרטיס המנויים של מפעל הפיס הינו הכרטיס היחיד בישראל שמציע למחזיקים בו גם הגרלות וגם חברות אוטומטית במועדון לקוחות אטרקטיבי וכל זאת ללא תוספת תשלום. 
"לא מדובר רק בשדרוג של מוצר קיים", אומר מנכ"ל מפעל הפיס, מר עמרי לוטן: "מדובר בשינוי תפיסה אסטרטגי שבמרכזו  - העברת המיקוד של מפעל הפיס לצמיחת תחום המנויים. אנחנו מאמינים במנויים שלנו ומרגישים שזה התחום שעליו אפשר לבנות את העתיד של מפעל הפיס, יותר מבעבר. מנוי פיס החדש הופך היום למועדון ההטבות המשתלם ביותר שמייצר למנויים חוויה ייחודית של השתתפות בהגרלות לצד הטבות מרחיקות לכת. השינוי יגמול למנויים הוותיקים על נאמנותם, יחזק את תחושת השייכות שלהם למפעל הפיס ובנוסף לכך יביא עמו גם קהלים חדשים". 
במסגרת המהלך ישקיע מפעל הפיס במנוייו במגוון תחומים:
בתחום התרבות והפנאי ייהנו מנויי הפיס ממגוון רחב של הופעות סגורות למנויים בלבד כגון: שיקגו בכיכובה של שירי מימון, אמה שפלן מארחת את עידן רייכל, אייר סופליי, ריטה ועוד. בנוסף להופעות הסגורות, מנויי מפעל הפיס יוכלו ליהנות ממחירים מוזלים גם להופעות נוספות בהן יינתן למנויים מתחם מיוחד עם מקומות משודרגים ופינוקים נוספים לדוגמא בהופעה של בון ג'ובי . כל המופעים האלו מוצעים למנויי הפיס בהנחות של עד -80%. (מחירים לדוגמא: מופע הסטנדאפ של רשף לוי- 37 ₪, ווקה פיפל- 60 ₪, אורי חזקיה- 50 ₪, קרקס מיומנה- 49 ₪ ועוד).
נוסף על המופעים בתאטרון ובבמות הגדולות, מנויי הפיס ייהנו מהטבות גם באולמות הקולנוע. בכל יום חמישי שהוא גם יום ההגרלות הקבוע של מנויי הפיס ייהנו המנויים מכרטיס לסרט בעלות של 9 שקלים בלבד ובמשך שאר השבוע, מחיר כרטיס לסרט עבור מנויי הפיס יעמוד על 18 שקלים בלבד. 
 בתחום הקולינריה מוצעות למנויים ארוחות במסעדות ובבתי קפה מובילים ברחבי הארץ במחירים משתלמים במיוחד - ארוחת בוקר זוגית ברשת קפה קפה ב-48 ₪ בלבד,  ארוחת בוקר זוגית ברשת גרג- 56 ₪, ארוחה במקדולנדס- 17 ₪, המבורגר ברשת BBB- 39 ₪. נוסף על ארוחות, מנויי הפיס ייהנו ממחירים אטרקטיביים גם ברכישת פיצות ברשת פיצה האט, קפה ומאפה ברשתות מובילות, עוגות שמרים מפנקות מרולדין ועוד. 
גם בתחומי צרכנות נוספים יוצעו למנויים באתר שוברים במחירים משתלמים: הספורט, עיצוב הבית, האופנה, הפרפומריה ועוד מגוון רחב של הנחות והטבות שעוקפות את כלל מועדוני ההטבות בישראל (עיסוי מפנק ברשת הולמס פלייס- 140 ₪, ספר ברשת צומת ספרים- 24 ₪, מערכת בישול יוקרתית ברשת נעמן- 204 ₪ ועוד..).
"לרגל ההשקה של מנוי פיס החדש, יוצא מפעל הפיס בקמפיין פרסומי נרחב", מספרת סמנכ"לית שיווק ומכירות, דפנה נעים שאול: "מי שנבחר לקדם את קמפיין מנוי פיס החדש הוא השחקן והקומיקאי ערן זרחוביץ'. זרחוביץ' יצר דמות ייחודית ומשעשעת של "השכן מהדלת ממול", שמנסה ליהנות מההטבות של מנוי פיס באמצעות "חבירה" לשכנים שלו. הדמות נתקלת בסיטואציות שונות הקשורות לבילויים בזכות מנוי פיס, איסוף כרטיסים בקופות ועוד." 
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "כל רווחיו של מפעל הפיס מושקעים חזרה בקהילה ובחברה הישראלית, מה שהופך את מפעל הפיס למפעל של הציבור. תכנית המנויים החדשה לא רק תרעיד את שוק ההטבות בישראל עם הצעות חסרות תקדים במגוון תחומים, היא גם תביא קהלים חדשים רבים למפעל הפיס. החזון שלי הוא שני מיליון מנויי פיס שנהנים מהטבות חסרות תקדים, משתתפים בהגרלות ומחזירים את מפעל הפיס להיות מפעל עממי של הציבור.   0


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה