שלא יעקצו אותך!

אנחנו גרים במושב. וכשילדי ונכדי  באים לשבת ויוצאים אל הגינה. הם לא מפסיקים להתגרד מעקיצות היתושים הסוררים.ולכן אני מתגברת את בני ביתי עם ג`ל חדש דוחה יתושים .


קיץ כבר כאן ואיתו היתושים. מותג Autan משיק ג`ל חדש דוחה יתושים המותאם במיוחד לשימוש בילדים מעל גיל שנתיים
"אוטן" Autan המותג הבינלאומי המוביל במוצרי הגנה מיתושים מרחיב את סדרת המוצרים ומשיק בישראל את אוטן ג'וניור – ג'ל דוחה יתושים המותאם לשימוש בילדים החל מגיל שנתיים ומתאים לשימוש כל המשפחה.
מעניק הגנה ממושכת מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ.
אוטן ג'וניור נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות, בפרט בקרב ילדים. המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET (חומר כימי שנמצא במוצרים להרחקת יתושים ופחות מומלץ לשימוש בילדים).
אוטן ג'וניור בעל ניחוח נעים במיוחד, במרקם ג'ל שנספג בקלות, אינו שמנוני ולא משאיר תחושה דביקה על העור.
המוצר החדש קומפקטי ונוח לנשיאה - פתרון מושלם לנסיעות ופעילות מחוץ לבית. מוצר חובה בתיק הגן של הילדים.
הוראות שימוש:
יש למרוח אוטן ג'וניור על חלקי גוף חשופים. לפזר באופן שווה על הידיים.
אם רוצים למרוח על איזור הפנים יש לעשות זאת בעזרת הנחת כמות ג'ל על כף היד ובעזרת היד למרוח על הפנים.
יש להימנע משימוש באזורי הפה והעיניים.
תכולה: 100 מ''ל
מחיר לצרכן: 24.90 שקלים

רבבות אנשים בישראל סובלים מדי יום. במרפסות, בגינות הביתיות ובגני השעשועים. היתושים מציקים בעיקר בקיץ, אבל גם בשאר השנה הם לא מרחמים. מילא הרעשים המעצבנים שהם מפיקים, אבל העקיצות, אוי, העקיצות.

מי אחראי לעקיצות האלו?

זה לא הוא - זו היא. עקיצת יתוש היא עקיצה של נקבת היתוש, ויש לה סיבה טובה: היא עוקצת כדי להשיג חלבונים במטרה לייצר כמה שיותר ביצים. ליתושים הזכרים אין יכולת למצוץ דם, כי הם לא מייצרים ביצים ולכן אין להם צורך בחלבון בדם. מי שאחראית למרבית מקרי העקיצות בישראל היא נקבת יתוש הבית המצוי (קולקס פיפיאנס). יתושים אלו מתפתחים במים עשירים בחומר אורגני, כמו מים מזוהמים בשפכים ובביוב שלא מטופלים.

למה דווקא אותי???

יתושות נמשכות לאנשים מסוימים יותר מאשר לאחרים, ולפעמים אפילו מוכנות לנדוד כמה עשרות מטרים כדי להשיג את מבוקשן. החומרים הייחודיים שהגוף מנדף לסביבה - למשל זיעה, ריח גוף, הבושם שהתזתם על עצמכם -  גורמים לנקבת היתוש להימשך אל העור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה