קניון עופר לב חדרה מציע לקיץ הקרוב מקום בילוי והפעלות לילדים!


לכבוד הקיץ שמגיע....

 אני והסבתא ישבנו בצוותא. זה מה שהנכדה הייתה אומרת לי אם הייתה מכירה את המשפט הזה.
היום אסרו חג של שבועות יצאתי ליום כייף אני ונכדתי נועה בת השש שעולה לכיתה אלף. מצאנו ממש זמן איכות נסענו לחדרה לבבילון בקניון לב חדרה  מקום עם מזגן הרי זה מה שחשוב בחום האימתני הזה. ואיך שנכנסנו נועה לא ידעה לאן ללכת מרוב שהיו מלא משחקים ופינות ץ וגם היתה חוץ פינת יצירה מה ששנינו אוהבות. ישבנו ויחד יצרנו משחקים וצירנו ציורים היה ממש כיף.. ממש נהנו כל כך והשתובבתי כמו ילדה. רואים בתמונות. חזרנו עייפים אך מרוצים.








הורים רבים כבר מתכננים את ימות הקיץ וחושבים היכן יוכלו לבלות עם ילדיהם ולהעביר את הימים החמים בזמן איכות הכולל הפעלות, פעילויות, תכנים מעניינים  ובילוי משפחתי.
קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, מציע לקיץ הקרוב מענה מושלם לילדים, עם מגוון בילויים, הפעלות  ופעילויות,  תחת קורת גג אחת, במקום נעים וממוזג וללא תשלום.
הבילויים אותם מציע קניון עופר לב חדרה, החל מהשבוע הקרוב,  מיועדים לילדים, אך גם ההורים המתלווים אליהם יכולים לקחת חלק בבילויים, ליהנות מהם ולהעביר זמן איכות משותף בבילוי איכותי, מרתק ומעניין יחד עם ילדיהם. 
בין הפעילויות הבולטות:
מידי יום שלישי, במהלך הקיץ,  בשעה 17:30 יערך: "שלישי ילדותי", במסגרתו יתקיים מופע של אחד מכוכבי הילדים הפופולריים או הצגת ילדים המבוססת על אגדות ילדים או סיפורים מוכרים ואהובים. לעתים תתקיים במסגרת "שלישי ילדותי" סדנת יצירה חווייתית לילדים ולכל המשפחה.
בקרוב אף יפתח מתחם קולנוע לילדים,  בו יוכלו לצפות בסרטים אהובים במיוחד, כולל קלאסיקות, סרטים מצוירים, סרטי אנימציה, מיוזיקלס ועוד – ללא תשלום.  

בעופר לב חדרה חשבו על הכל ובכד שההורים לא יתאמצו כשהם מסתובבים בקניון, מציע המקום שירות מיוחד במסגרתו ניתן להשכיר בעלות של 20 ₪ לשעתיים מכוניות "בימבה" מעוצבות, בהן ניתן להושיב את הזאטוט ולטייל איתו בהנאה ברחבי הקניון.  
גולת הכותרת אותה מציע קניון עופר לב חדרה לילדים והוריהם הוא מתחם "בבילון פארק", הממוקם בקומה השנייה וכולל מתחמים שונים בהם מתקיימות פעילויות מגוונות לכל המשפחה.  במתחמי הפעילות ב"בבילון פארק" הושקעו טכנולוגיות מתקדמות  והמכונות המעודכנות והחדשניות ביותר.
בין המתחמים אותם ניתן למצוא ב"בבילון פארק": מתחם  מכוניות מתנגשות, מתחם סימולטורים, שולחנות הוקי, עשרות משחקי וידיאו וספורט, מתחם קריוקי, מתחם "בבילון קידס" ובו  ג'ימבורי לילדים מגיל חצי שנה עד 8. הג'ימבורי כולל בין היתר: מגלשת אקסטרים לילדים, קרוסלה חשמלית, מתחם כדורים שקופים ועוד... 
במהלך חודש מאי עלות הכניסה לג'ימבורי 10 ₪, במקום 25 ₪ בכל ימות השנה.
הורים המעוניינים לחגוג יומולדת, בר/ת מצווה או כל אירוע אחר יכולים לעשות זאת בחדר מיוחד שנבנה במתחם הבבילון ומהווה פתרון מושלם לחגיגות ימי הולדת, אירועי חברה, מסיבות סיום שנה ואירועים בעונת הקיץ. החדר הינו נגיש ומאפשר שילוב מנצח בין מתחם האירועים שבו יש קריוקי וכיבוד, לבין כל האטרקציות המוצעות ב"בבילון פארק", כולל המשחקים השונים.

בקניון עופר לב חדרה דואגים גם לפעוטות והתינוקות והוריהם ומידי יום רביעי בבוקר מתקיימת פעילות תינוקות בהנחיית איריס זינגר מדריכת הורים וילדים מקצועית ומנוסה, אשר מעבירה סדנאות והפעלות  חווייתיות לתינוקות מגיל חצי שנה ועד שנתיים המגיעים בליווי הוריהם הנהנים אף הם מההפעלה המשותפת.


קיץ שמח J

לפרטים: קניון עופר לב חדרה, רוטשילד 40 חדרה
                           03-6322570 / info@lev-hadera.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה