מספרות לי שניי ענייך היפות!




קולקציית משקפי ראיה הפכו לא מכבר לאביזר אופנה נחשק ופופולארי , המשקפיים הופכים להצהרה אופנתית וזאת הרבה מעבר לפריטי הלבוש ומשמשים תוספת לביגוד היומיומי ,תודות למבחר הדגמים והגוונים .
משקפי הראייה בקשת חנויות "אופטיקה בליסימה"
חורף 2017-2018

רבים מאילו שחששו להרכיב משקפיים בעבר כי הדבר נחשב לבלתי מחמיא מוצאים עצמם בוחרים משקפיים עם "קטע" ויוצרים לעצמם מראה מיוחד, ממנו לא ניתן להתעלם.
לא מעט הם אילו העושים משקפי ראיה עם עדשות ללא מספר רק בשביל הלוק....


היום רוב משקפי הראיה עשויים מחומר שנקרא אצטט שהינו פולימר עמיד במיוחד בשל חוזקו והינו אנטי אלרגי , בשל תכונותיו ניתן לעצב שלל דגמים מתוחכמים של משקפיים תוך שילוב של אינספור גוונים.
לצד האצטט מתמקם הטיטניום – מתכת קלה וחזקה ממנה עשויים דגמים רבים של משקפי ראיה באופן מעודן .

מה שמאפיין היום את רוב המסגרות  הינן מסגרות מלאות , חצי מסגרת,או ללא מסגרת – רימלס.

העיצובים ושילובי הצבעים הינם שונים ומשונים בגזרת משקפי טייסים, בגזרה חתולית , מלבנית , עגולה או מרובעת כשמעל כל העיצובים מרחפות נגיעות הצבע המורכבות.
עוד חשוב לציין שהמגמה הרווחת  היא עיצוב משקפי ראייה  בגזרות מיוחדות כמו ה- טרנד הרווח והוא הנטייה למשקפיים עגולים וקטנים נוסח גון לנון , אך העיגולים אינם עגולים לחלוטין , המסגרות הינן "פנטו"- הצהרה אופנתית חדשה.

במסגרת הצבעים בקולקציות משקפי הראיה השונות בולטים הצבעים הזוהרים, גווני הפסטל המעודנים ובעיקר שילובים קוטביים של צבעים.
בקולקציית משקפי הראיה של מותג הבית REPLAY 69  מתבססים על אמירה של מעצב אופנה יצירתי שאינו מתקבע על סגנון אחד בלבד, אלא תמיד מחפש לו משקפיים מיוחדים ויוצאי דופן ומעדיף תמיד סדרות מוגבלות ולא מייצור המוני.

מכאן המבחר הרחב של דגמים , כולל סדרות מוגבלות של המותג הכוללות משקפי ראיה בשילובי צבעים קונטרסטיים המותאמים למצבי רוח וטיפוסים שונים , כדי לראות את העולם בדרך אחרת.
 משקפי 69 REPLAY  עשויים ברובם מאצטט , חומר עמיד משופר בעל גוונים משולבים נשל גווני הפסטל וכן גם צבעים זרחניים כמו טורקיז, בורדו בוהק ירוק ליים .
הדגמים נעים בין צעירים  שתרים  אחרי צבעים עזים במיוחד לבין גילאים בוגרים
יותר ,התרים אחרי צבעים מתונים יותר כאשר דגמים פופולאריים במיוחד הינם אילו בעלי מסגרות המתכת המינימאליסטיות המעניקות תחושה של עם אבל להרגיש בלי.....

מחירים : החל מ-299 ש ועד 10,000 ש'

 משקפיים משנים לגמרי את צורת הפנים, לכן חשוב מאוד להשקיע תשומת לב רבה בעת הבחירה.


בעלי פנים עגולות טוב יעשו אם יימנעו ממשקפיים עגולים וממסגרות בעלות קימור ,שכן הם מדגישים את המבנה המעוגל של הפנים.
רצוי לבחור מסגרת בעלת מבנה גיאומטרי זוויתי נכון כמו  מלבן או מרובע, דווקא פינות חדות ייצרו ניגוד הולם.


לבעלי פנים אובאליות יתאימו מסגרות משקפיים מרובעות או מעוגלות וכן משקפיים בעלי מסגרת גדולה.
כדאי לבעלי פנים אובאליות להימנע ממסגרות זוויתיות חדות.

בעלי פנים מרובעות צריכים לרכך את מבנה הפנים ולא להעמיס על הפנים נוכחות מכבידה ודומיננטית וכדאי שיבחרו מסגרות משקפיים עגולות או מעוגלות , מסגרות בעלות קימור שאינן גדולות מידי.
 
לבעלי פנים מוארכות יתאימו מסגרות מלבניות און אובאליות שאינן רחבות מרוחב הפנים.
 
לבעלי פנים מלאות יש להתאים מסגרת "חתולית" – מסגרת בעלת זווית חדה בחלק העליון., מסגרות אילו מרימות את הלחיים ומדגישות את עצמות הלחיים ובכך מטשטשות את המראה הרחב של הפנים.

לבעלי פנים דמוי יהלום - סנטר ומצח רחבים וקו לחיים רחב ,יש להתאים מסגרת מרובעת או אליפטית,שלא תהיה רחבה מרוחב עצמות הלחיים.

לבעלי פני משולש – מצח צר וסנטר ולחיים רחבים יתאימו מסגרות המכונות עיני חתול- מסגרת עליונה עבה ומודגשת ובעלת זרועות רחבות או א6פילו "חצי מסגרת" שבה העדשה מוקפת מסגרת רק בחלקה העליון. כל אילו ירחיבו את החלק העליון של הפנים וייצרו סימטריה עם מבנה הלסת.





בחנות ניתן לרכוש ציורים של הציירת עידית דצינגר









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה