ליגת האלופות אצלי בבית!

  חיכיתי חיכיתי ומי בא?...........


עידו בכל פתיחת שנה יושב ומחכה לאיש שעומד בכניסה לבית הספר.שואל את המאבטח מתי זה שמחלק את החוברות  של  ליגת האלופות מגיע?.

כמידי שנה בשנה בתחילת השנה ,אחרי החגים. מפתיע את ילדי בית ספר רמת חן בחור צעיר שמחלק חוברות ליגת האלופות. ואז עידו היה מבקש ממני בבקשה תביאי לי עוד  תגידי שזה בשבילך. ואז הוא היה מקבל אחד ואני אחד. את החוברת המיותרת היה נותן לחבר שלא הספיק לקבל, ואת המדבקות שקיבל היה מתלהב ומדביק בחוברת החדשה. היום הוא כבר בכיתה ד" כבר שלוש שנים . שהוא אוסף ואוסף. וזה מה שמבקש מכל דודיו מהסבא ומהסבתא קלפי  ליגת האלופות.





אבל אחזור לתקופת הגן שראה שמחלקים את החוברת לא הבין שיש כל שנה מדבקות חדשות, אז האחים שלו הגדולים עבדו עליו ונתנו לו את כל הקלפים הישנים והוא היה מזהה שחקן והיה מדביק במקום  ממש מצחיק היה לראות אותו מתלהב כבר מגן חובה.

אז היום הוא כבר חכם ונזכר על התקופה שהיה בגן והיה צוחק בקול. הוא שומר על החוברות בקופסא זהב גדולה מקרטון של סופר גול, ועכשיו מבצע קנה מעטפה קבל מעטפה, 






פלפוט" מייצגת בארץ את החברה הבינלאומית TOPPS המתמחה במוצרי איסוף, מדבקות, אלבומים, ואביזרים משלימים הנמכרים ב-82 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה את הזיכיון של UEFA בתחום זה. קלפי האיסוף בתחום הספורט הם הנמכרים בעולם בסדרת MATCH ATTAX הכוללת כ-400 קלפים שונים וזהו האוסף היחיד הרשמי של "ליגת האלופות".
בכל מעטפת קלפים הזמנה למשחק Online המאפשרת כניסה למשחק וירטואלי ולשחק מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. כתובת האתר: http://www.toppsfootball.com/ 
ולנסות לזכות באחד הקלפים ממהדורת פרו 11 שרק שחקני האון ליין יכולים לזכות בה.
הזוכה במגרש הווירטואלי יזכה בקלף שיישלח אליו בדואר, ובכך יסייע לו להשלים את האוסף.
בסדרת הקלפים החדשה המשווקת ע"י "פלפוט" מספר פעילויות: איסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי (לערכת הסטארטר מצורף לוח משחק ענק עם הוראות המשחק) ומשחק Online מול ילדים בכל העולם.
הקלפים קשיחים ומהודרים של 32 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, ארסנל  וכו'.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה