זה לא אני הכנתי!

אוכל מוכן בסופרים הייתם קונים? אני לא כל כך אוהבת לקנות אוכל מוכן כי אני לא יודעת  אם זה כל כך בריא  ואכותי וטעים כמו אוכל ביתי בבית כשמכינים.  כשרציתי לרכוש אוכל מוכן הייתי קונה מאולם באור יהודה שמבשלים אוכל טרי יום יום ומוכרים  .

אבל כששמעתי ששופרסל יש אוכל מוכן ביתי ללא חומרים משמרים וכאילו הכינו אותם עכשיו טרי שיצא מאיזה סבתא שבשלה. טעמתי ונתתי למשפחתי לאכול והאמת שחשבו שאני הכנתי את הארוחה.

ההמלצה שלי על דברים שכן טעמתי נודלס מוקפץ. ואורז עם גזר  ומרק ירקות ומרק עגבניות ואורז. לגבי הטעמים ממש טעים  רק הערת בניים לגבי מרק עגבניות פשוט לא ראיתי גרגר אחד של אורז. אולי זה טחון הטעם של מרק עגבניות קצת חמוץ מהעגבניות.

בסדרה החדשה ניתן למצוא מגוון מרקים מוכנים ארוזים: מרק אפונה, מרק ירקות, מרק עדשים, מרק עגבניות, מרק כתום ומרק ירקות דל קלוריות.
ניתן למצוא גם תבשילים שונים: אורז אסייתי, אושפלאו, נודלס מוקפץ וקוסקוס עם ירקות.
שמחתי לגלות שמי שמייצר את התבשילים עבור שופרסל היא חברת מבושלת ממבוא חורון, חברה שאני מכירה כבר זמן רב את המאכלים הטעימים שלה...

איזה כייף לרכוש כמה מנות כאלה לקחת לעבודה המחיר ממש שווה רק 15 שקל כשקופסה הספיקה לי ליומיים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה