גבינה צפתית ללא מלח



מחלבות גד מוציאה את המלח מהצפתית ומשיקה:

עשירה בסידן, דלת נתרן ודלה בכולסטרול
מחלבות גד שקדה על פיתוח מוצר חדש המסייע בתכנון תפריט יומי טוב יותר, ומשיקה גבינה צפתית ללא מלח. הגבינה בעלת יתרונות תזונתיים בולטים, היא עשירה בסידן, דלת נתרן ודלה בכולסטרול, ומספקת תשובה נפלאה, טעימה ובריאה לחובבי הגבינה, הזקוקים להגבלת מלח.
הגבינה מכילה 30 מ"ג נתרן בלבד ל- 100 גרם, בהשוואה לגבינות צפתיות אחרות המכילות 1000-700 מ"ג נתרן. כמות הנתרן בגבינה מזערית ואין בה בכדי להשפיע על כמות הנתרן היומית המומלצת למי שמוגבל במלח (2500 מ"ג נתרן ביום)
כל  היתרונות הבריאותיים הללו, הולכים יד ביד עם טעם מצוין של גבינה המשתלבת נפלא בכל כריך, סלט, מאפה, פסטה ועוד.

ליאורה חוברה, דיאטנית קלינית M.Sc  ויועצת למחלבת גד, מפרטת את יתרונותיה של הגבינה:
הגבינה הצפתית ללא מלח של מחלבות גד מכילה רק 132 קלוריות ל-100 גרם, ו- 5% שומן בלבד, ולכן מתאימה לאלו אשר זקוקים להגבלת שומן ואף לאלו אשר מעוניינים להפחית במשקל, או לשמור על המשקל הקיים, היות והיא משתלבת מצוין בכל דיאטת הרזיה, ומשדרגת את התפריט היומי.
הגבינה דלה מאוד בכולסטרול: רק 15 מ"ג כולסטרול ל-100 גרם,(בהשוואה לביצה שמכילה 250 מ"ג בביצה אחת) ולעומת זאת עשירה מאוד בסידן, 100 גרם גבינה יספקו כ1/3 – 1/4  מכמות הסידן היומית המומלצת למבוגר.
הצפתית ללא מלח תורמת גם חלבון איכותי לתפריט בכמות יפה, ובכך מתאימה לשילוב בתפריט היומי של ילדים וספורטאים. גם זכתה במוצר השנה 2016

משקל: 200 גרם
מחיר מומלץ לצרכן: 14.60 ₪
ניתן להשיג ברשתות השיווק

אודות מחלבות גד: מחלבות גד הינה מחלבה משפחתית, שצמחה ברבות השנים לכדי המחלבה הרביעית בגודלה בישראל, תוך שמירה על הטעם המשפחתי הייחודי לה ומוצרי בוטיק פרי מחלבותיה. #מוצרהשנה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה