פוסט נקי לכבוד הפסח!

  • חברים  וחברות יקרים,
    איזה כיף פסח הגיע, או במילים אחרות אוי ואבוי פסח שוב הגיע. כל מי שאחראי על הניקיון בבית לא מצליח אף פעם להבין את המושג "יציאה מעבדות לחירות", כי עבורנו בפסח העבדות רק מתחילה והחירות נעלמת כלא הייתה. אז היום אני פה כדי להעביר לכם את הפסח בנעימים, עם עצות וטיפים מעולים, שגם יחסכו לכם המון כסף בהזמנת אנשי מקצוע לניקיון הבית - איך להתמודד עם העובש בחדרי האמבטיה? 

    שופרסל יצאה עם דלי מגבוני ניקיון בריח מדהים של לימון.דלי ענק מכיל בתוכו 400 מגבונים במקום לנקות בכל מיני סמרטוטים.שמתלכלכים. וונהיים איכסה עם הזמן ולא לדבר על החיידקים שמצטברים  בכל סחבה כזו.פשוט שולפים מנקים וזורקים אחלה פתרון. הילדים הנכדים בחופשה תביאו להן מגבונים שיעזרו לנקות ויעסיקו את עצמם וירגישו כמו גדולים מבלי להתעסק בחומרים מסוכנים ומיים  הבאתי לנכד שלי הוא לא הפסיק לנקות  את החלונות וארונות המיטבח. אם תרצו עוזר 100 שקל לשעה והוא שלכם.חחח. יש לי עוד נמלצה למגב סילקון נהדר הוא משמש גם כמטאטה מנקה מצוין וגם מחזיק מעמד מחירו כ50 שקל שווה כל שקל כבר שנה אצלי הוא עובד כמו חדש לא מתקלקל ולא קורה לו שום דבר במשך הזמן.



    והסחבות השלישיה הם מוצר צאן ברזל אצלי הם נשטפות בקלות ומחזיקות מעמד שנה אצלי. כן מידי פעם מכניסה למכונה ויוצאות פשוט חדשות. ממליצה מאוד מאוד עליהן.


    ו
    אקונומיקה מבושמת אותו מותג אותו איכות  יותר זול.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה