פיטריות לאחר הגשם



פיטריות לא רק אחרי הגשם:
לקראת הקיץ – הים, הבריכה, החום והלחות –
'פלורה פלוס' – למניעת זיהומים וגינליים ופטריות

מזג האוויר האביבי עושה כמיטב יכולתו כדי להעיר את העולם משנת החורף שלו, ובקרוב ניכנע רובנו לקרני השמש ונפקוד את בריכות הרחצה, חופי הים, הספא והג'קוזי בבית המלון או הקאנטרי.
בילויי הקיץ הרטובים, לצד העלייה בחום והלחות, מעלים את השכיחות לזיהומים וגינליים, ושל היווצרות פטריות לאחר הביקור בהן.  נשים רבות שחוזרות מביקור בבריכה נוטות לחשוב שהן נדבקות בפטרייה במהלך ביקור זה, אך הסיבה להופעתה של הפטרייה היא מעט שונה – הבריכה משנה את האיזון בפלורה דבר המאפשר התפתחות נוחה ותנאים טובים יותר לשגשוג הפטרייה.

אז איך כל זה קורה? ומה הקשר לים/בריכה/ג'קוזי ? כמו כל דבר בחיים גם כאן התשובה המרכזית היא איזון נכון !
הפלורה הטבעית שלנו בוואגינה מורכבת מחיידקים מזיקים וחיידקים מועלים, כאשר האיזון האופטמלי בתוך הפלורה נשמר, ואוכלוסית החיידקים אינה משתנה, הכל תקין וזיהום או פטרייה לא יתפתחו. הביקור בבריכה/ בג'קוזי או בספא חושף את הפלורה הוואגינלית באופן לא מודע לפגיעה ולשינוי, ולמעשה החומציות והכלור במים גורמים לשינוי גם ברמת החומציות בפלורה הוואגינאלית ובכך מסייעים להתפתחותם של חיידקים גורמי מחלה.
ללא טיפול נכון ומיידי להחזרת הפלורה למצבה הטבעי והתקין עלולות להתפתח שתי בעיות מרכזיות:  האחת זיהום חיידקי – מצב בו משתנה האיזון בפלורה ואוכלוסית החיידקים גורמי המחלה מתרבה על חשבון החיידקים הידידותיים, והשנייה פטרייה (קנדידה) – שכן יש כעת תנאים טובים יותר להתפתחותה ושגשוגה.
  
ה'פלורה פלוס'-  ממש כמו חומת מגן- הנו תכשיר המיועד לטיפול ומניעת הקנדידה (פטרת הנרתיק). הפלורה פלוס עשיר בפרה-ביוטיקה (חומרי מזון לחיידקים הידידותיים) המגביר את השגשוג של החיידקים הטובים, משיבה את האיזון בפלורה ומונעת התפתחות קנדידה וזיהום חיידקי.
"פלורה פלוס" כמו כל מוצרי סדרת התכשירים הווגינליים "מולטי ג'ין" -  מבוסס על חומרים טבעיים בעלי יעילות מוכחת מחקרית וללא חומרים משמרים או בישום, וכולל את הפטנט העולמי של החברה -   תרכובת QR2  - המאפשרת לראשונה לפגוע ולחסל את החיידקים המזיקים (פתוגנים) מבלי להשפיע ולפגוע בחיידקים הידידותיים.
ה"פלורה פלוס" מזין את החיידקים הידידותיים ומחזק אותם על חשבון החיידקים גורמי המחלה ובכך מחזיר את החומציות בוואגינה למצבה הנורמלי ואת האיזון בין אוכלוסית החיידקים למצבו התקין.
התכשיר קל ונוח לשימוש ויש לו צינורית מיוחדת להחדרת הג'ל אל הנרתיק.
זיהומים וגינליים הם תופעה שכיחה במיוחד, וכ75% מהנשים סובלות מהם לפחות פעם אחת במהלך חייהן. כ- 40% מהן סובלות  מזיהומים חוזרים ונשנים. עבור נשים אלה מדובר בפגיעה ממשית באיכות החיים, פגיעה באינטימיות ואף באיכות הזוגיות. זיהומים ופטריות, יגרמו לתחושת גרד, הפרשות או ריח חריף, ושכיחותם אף עולה בקיץ. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה