מאחורי כל ג'יימס בונד עומדת נערת בונד בלתי נשכח

מאחורי כל ג'יימס בונד
עומדת נערת בונד בלתי נשכחת
 OPI ענקית הלקים בקולקציית ליקוויד סנד-
שהן הנערות של בונד


ענקית הלקים OPI, אשר ידועה בשיתופי פעולה הרבים עם עולם הקולנוע, הפופ והספורט, התחברה מחדש  עם חברת ההפקות EON,  כדי להפוך את הקולקציה האחרונה לקולקציית Bond Girls. הבשורה מיועדת לאותן נשים שנפלו בקסם החולי של הלקים עם טקסטורת החול הנוזלי המהפכני, אשר מכונה-Liquid Sand והן בהחלט יכולות לנשום לרווחה, כי נערות בונד יהיו בטקסטורה האהובה ובשישה גוונים חדשים.

OPI הכריזה על השקת נשות בונד, זהו אוסף במרקם מחוספס אולם מט, חדור בניצוץ  אשר מתאים לתחושת הפיתוי שמקיפה את בנות בונד.  הגוונים  אשר מקיפים את הקולקציה, הם (לבן , ורוד, כחול, סגולים זהב ואלמוגים). בנות בונד מציעות מגוון רחב של גוונים מנצנצים כאשר הגימור שלהם עם החול הנוזלי הייחודי.

"OPI נרגשת מאוד על שיתוף הפעולה החוזרת  עם EON הפקות,  אמרה סוזי וייס פישמן, סמנכ"ל ומנהל אומנותית של OPI, עוד הוסיפה כי בעקבות ההצלחה עם הסרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד, מאוד ריגש אותם ליצור צבעים חדשים, עבור הנשים המהממות אשר שתפסו את תשומת ליבו של בונד בחמשת העשורים האחרונים, והנבחרות ביותר על הגב' וייס ובניהן: " סוליטר, גאלור פוסי,   קייס טיפני, ויספר, וג'ינקס"

הצבעים בקולקציה זו, מוסיפים טוויסט כאשר הם נמשחים על לק בסיס שחור ומפיקים את המראה המנופץ הקרוקודילי.  הליקוויד סנד. שהוא במרקם חולי הנותן לציפורניים גימור מחוספס, הראוי לשמן של בנות בונד המחוספסות והשובבות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה