צעצועי הנסיך הקטן עכשיו בחנויות נאדי הנסיך הקטן


חברת "הנסיך הקטן"- משיקה סדרת משחקים
של הסדרה האהובה – נאדי

הילד המתוק מסדרת הטלוויזיה המצליחה "נאדי" אשר תורגמה ומשודרת בארץ בערוץ "הופ", עושה עלייה חדשה בדמות סדרת משחקים המשווקים בלעדית על ידי חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות, משחקים וכלי כתיבה.

הסדרה עוסקת במכשולים בהם נאדי  נתקל ובדרך התמודדותו בעזרת חבריו. נאדי נוהג לעתים לעשות מעשי קונדס, אך בסופו של דבר הוא תמיד מתקן אותם ומתכוון לעשות את הטוב ביותר. הוא מזוהה עם מכוניתו, בה הוא מסיע את בני העיר ממקום למקום, תמורת תשלום. הסדרה מאמצת גישה חינוכית הדוגלת בפיתרון בעיות ועימותים על  ידי שיתוף פעולה ויחס חברי מכבד.
 
חברת "הנסיך הקטן", משיקה בימים אלו דמויות ומשחקים חדשים מהסדרה. קו מוצרי הסדרה כולל:
בובת נאדי הטייס- בובה בגובה 28 ס"מ למשחק תפקידים מהנה.  בובת נאדי גדולה עם ראש ידיים ורגליים העשויים מגומי, ואילו הגוף עשוי מבד. מחיר לצרכן: 99.9 ₪.
סט פאזלים משחקים- פאזל נאדי שדה תעופה ופאזל מרוץ מכוניות. 
משחקי  פאזל 10 חלקים מפלסטיק, קל להרכבה  (השוליים של כל חלק מסומנים בצבע מסוים והילד יכול לנסות להרכיב  לפי חלקי הפאזל או לפי הצבעים)  חלקי הפאזל מרכיבים את סביבת המשחק.בנוסף מצורפים נאדי בתוך כלי רכב, ורכב עם דמות נוספת, הניתנים למתיחה ונוסעים על המסילה שנוצרת לאחר הרכבת הפאזל.  מחיר לצרכן: 49.9 ₪.

סט משחק: נאדי והמונית-  סט למשחק מהנה, עשוי פלסטיק איכותי המכיל דמות של נאדי, המתאימה להושבה ברכב, עם חלקים זזים. בנוסף, מכונית שמונעת על ידי מתיחת הקפיץ באמצעות מפתח הממוקם בחלק האחורי של כלי הרכב. הרכב מופעל באמצעות מתיחת הקפיץ ללא חלקים אלקטרוניים או סוללות ועוצר כאשר הקפיץ משתחרר. מחיר לצרכן: 99.9 ₪.

סט משחק: נאדי והרובוט ויז-  סט דמויות מפלסטיק המכיל דמות של נאדי והרובוט ויז, עם חלקים זזים, כלי רכב ומגנט מפלסטיק. מחיר לצרכן: 69.9 ₪.

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.  לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה