סקיני גם בפסטה!



 הבן שלי  צליאקי ולא מצא את מבוקשו כאשר רצה פסטה .שום פסטה לא הייתה לו טעימה  זה הזכיר לו פסטה של פסח למי שטעם טפל בטעמו. ופה באה  השמחה במציאת פסטה טעימה וקלה להכנה.ישר ניגשתי להכין משהו שאהב עם פסטה רגילה ניסיתי ואכן אהב את מה שיצא.אז על הדרך הוא גם שומר על הגזרה מפתח קוביות.אז הרווחנו שני ציפורים בבת אחת בריאות איכות ושמירה על מישקל  תקין.

האטריות בצורת פטוציני, פתיתים ונודלס ומבוססות על שבולת שועל, הידוע כסופח מים ומסייע לתחושת השובע..


"מדובר באטריות אורגניות ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא שומן, ללא נתרן, ללא כולסטרול ללא חומרים משמרים ועשירות בסיבים תזונתיים.
 
 האיטריות מבוססות על צמח הקונג’אק, הידוע כסופח מים, כמקור משמעותי לסיבים תזונתיים וכמסייע לתחושת השובע.
 
מכילות את הסיב התזונתי החזק גלוקומנאן, שאחת מתכונותיו היא ספיחה של נוזלים בנפח של פי 200 מגודלו. בכך מסייע לתחושת שובע אמתית. מסייע בהאטת קצב ספיגת הסוכרים ממזונות בדם לאחר ארוחות, ואידיאלי לחולי סכרת.
נקשר למולקולות השומן ומונע חלקית את ספיגתן במעי, ומסייע במניעת השמנת יתר, והפחתת רמות הכולסטרול בדם. 
מוצר מהפכני, הפתרון המושלם לארוחה בריאה, משביעה ו​טעימה. ללא סוכר ללא גלוטן, 0% שומן, עם 29 קלוריות בלבד
ההכנה פשוטה: הפסטה מגיעה בשקית אטומה המכילה מים. מכניסים למיקרו, מסננים ומגישים עם רוטב (או משלבים באפייה, בסלט או בבישול). טעם הפסטה עצמה נייטרלי, בדומה לפסטה ללא מלח או תבלינים. כשהוספנו רוטב עגבניות, הילדים זללו ולא דיווחו על כל הבדל לעומת פסטה רגילה. המבוגרים דיווחו שהמנה משביעה והתלהבו מהעובדה שמדובר בפסטה מופחתת
 קלוריות.


המפעל שנבחר​ בקפידה​ פועל בטכנולוגיה חדשנית תחת תקנים בינלאומיים מחמירים, ביניהם BRC (התקן האירופאי הגבוה ביותר), תקן בינלאומי לבטיחות תהליכי ייצור מזון ISO-22000-2005 והמוצר עצמו נבדק ואושר על ידי משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי.
המוצר כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.​ הנהלת סקיני פסטה רואה במרכיבי המוצר ובטכנולוגית ייצורו בסיס למגוון רחב של מוצרים, שחלקם כבר בתהליכי פיתוח מתקדמים​. המוצר מהווה בשורה קולינרית מהפכנית ברמה עולמית, ובטעם מושלם.

‫#‏סקיני_פסטה‬   המותג "סקיני פסטה", שהושק בהצלחה כבירה לפני כשלוש שנים בארץ (וכיום נמכר גם בחו"ל בהיקפים גדולים מאוד), משיק את "סקיני פסטה שיבולת שועל ללא גלוטן" – מוצר חדש, כמו פסטה רק ב-29 קלוריות ל100 גרם מוצר. מושלם לשילוב בכל דיאטה/תפריט תזונה, מתאים לחולי צליאק וסכרת, טבעונים וצמחונים, מקבל את הטעם של מה שמצרפים אליו, משביע מאוד, מגיע מוכן לאכילה מיידית. נמכר כרגע ישירות מהיבואן כדי להוזיל עלויות.
הזמנות יש לעשות בטלפון ישירות מהיצרן (1-700-70-20-10), והמחיר: חבילת התנסות של 6 שקיות (כל שקית מכילה 200 גר' נטו פסטה) עולה 89 שקל, כולל משלוח. אפשר לרכוש גם אריזת חיסכון של 30 יחידות ב־249 שקל.

טיפ ליצרנים להגדיל את האריזות לא מספיק למשפחה גדולה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה