אם אין קמחי אין תאורה!

אתמול הייתי בסיור עיתונאים. והגעתי למקום קסום משפחתי אינטימי, בתל אביב. מקום שכולו בית של תאורת לידים. ורק לדים.
הסיפור מתחיל ומתגלגל אלינו עוד ממשפחה שיצרת תאורה עוד מבלוגריה.כשעלו לארץ עבר מפעל החיים הזה לדורי בנו של המיסד,ולכן על שמו נקרא המפעל דורי קמחי. ביחד עם בנו תמיר. הם מגשימים חלומות.בשיתוף פעולה מלא במפעל זה שכולו טהרת הכחול לבן הכל תוצרת ישראל מה שאני יכולה לספר לכם שהוא המפעל היחיד בארץ של תאורה שהכל מיוצר במפעל הזה כחול לבן, הכל נחתך במכונות המיוחדות. התאורות לידים מיוצרים על ידי בנו תמיר.

תדמיינו קן תאורה שבחרתם לסלון, ואת אותו קו ממשיך למטבח לפרוסדור ומשם למקלחת ואפילו מתחת לדוש כן , ומשם ממשיך הקן הסגנון שבחרתם לגינה ומשם לבריכה מתחת למיים. נשמע דמיוני אז לא בדורי קימחי. הכל אפשרי אין סוף אפשרויות.יש להם תאורה מיוחדת למים שלא מתקלקת בשמש או בגשם עמידים בפני כל נזקי הגשם והשמש. פה יש לכם אחריות. לכל המוצרים. יש אמא  יותר נכון אבא לכל מוצר.

בקומה התחתונה יש חנות עודפים
 לראשונה בישראל, "דורי קמחי - תאורה אדריכלית" משיקים:
קולקציית תאורה סמויה עמידה במים בייצור כחול-לבן!
תשכחו מגופי התאורה שאתם מכירים, מגופי תאורה שאינם עמידים במים ומנורות מסורבלות הדורשות תחזוקה. לאחר שנים של פיתוח, "דורי קמחי – תאורה אדריכלית" גאים להשיק לראשונה בישראל, קולקציית תאורה סמויה עמידה במים בייצור שכולו כחול-לבן!
התאורה הסמויה היא למעשה מערכות המגיעות כשקועות או תלויות ויתרונן הוא ביכולת לשלבן באופן אופטימאלי כחלק מעיצוב הפנים של החלל. מערכות אלה "מדברות" בשפה עיצובית נקייה ויכולות להיות מוטמעות או בולטות, על פי הצורך והטעם האישי. יתרון נוסף של המערכות, הוא גמישות וקלות ההתקנה שלהן (מערכת NTR- No Tools Required). מערכות אלה משולבות בנורות חסכוניות במיוחד ויכולות להגיע במגוון אינסופי של תצורות.
החידוש הטכנולוגי הוא תאורה סמויה שהיא גם מוגנת מים! מדובר בפרופילי תאורה סמויים, עטופים חומר סיליקוני חדשני האוטם את הלד בתוך גוף התאורה ואינו מפריע לתפקודו. גוף התאורה יכול להיות שקוע בתוך חלל רטוב כמו בריכות, מקלחונים, אקווריומים ולהאיר מבפנים כלפי חוץ, כלומר "להאיר את המים". אנו יכולים לקחת כל גוף תאורה קיים ולהפוך אותו לאטום לחלוטין ובכך ליצור המשכיות בעיצוב התאורה לבית. את הגוף שנמצא בסלון/ מטבח ניתן לשים בגינה בחוץ/ בחדר הרחצה וכך לשמור על אחידות אדריכלית עיצובית.
בישראל יש קושי בכל הנוגע לאיטום גופים, אנו חיים במדינה חמה עם שינויים קיצוניים במזג האויר, מה שגורם להתבלות מהירה של גופים הנמצאים בחוץ שעות רבות. הפיתוח החדשני נותן פתרון מוחלט לבעיה- בתוך הגוף עצמו אין אוויר, כך שאין למים לאן להיכנס. יתרון נוסף של הלד בא לידי ביטוי גם במחיר- חסכוני מאד בצריכת אנרגיה ובעל אורך חיים ארוך.
על פי דורי קמחי, מעצב המותג: "אנו נרגשים לחשוף לראשונה בישראל את הפיתוח החדשני ולהיות הראשונים שמביאים את הבשורה בייצור שכולו כחול-לבן. מדובר במהפכה בתחום התאורה בישראל המאפשרת ליצור עיצוב חלל בצורה אחידה, בטוחה ועמידה. שימוש באותם גופים לאורך החללים השונים יוצר מראה אחיד וזו קפיצה טכנולוגית שנותנת שלמות עיצובית. אנו פועלים כל העת כדי להמשיך להתחדש, להפתיע ולסייע לקהל לקוחותינו להפיץ כמה שיותר אור".
מחיר: גופי התאורה מיוצרים בהתאמה אישית, לפי מידות החלל בהתאם לבקשת הלקוח, כך שהמחירים משתנים מגוף תאורה אחד לגוף תאורה אחר.

היכן ניתן להשיג: באולם התצוגה ברח' קיבוץ גלויות 32 ת"א, באתר: http://www.kimhi.co.il/ ובטלפון: 03-682-3857. חפשו אותנו גם בפייסבוקבמחירים ממש נוחים.

  תאורה נשלטת על ידי הטלפון הנייד בלחיצה אפשר לעמעם את האורות אפשר להגדיל את התאוה לפי מבוקשכם.

 
 תמונות מחלל חדר העבודה הכל מבוצע במקום הכל כחול לבן.










תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה