מעבר לזמן האבוד מאת סיון קיש!

קיבלתי את הספר עם הקדשה מיוחדת מאת הסופרת סיון קיש. זהו ספרה השישי . וכמו כל הספרים שלה בריגיט ואנטוניו שוב מככבים בספר. כבר מתחילת הסיפור נורא צחקתי על זוג הקשישים שתפסו את מר פינגולד כמו זוג עבריינים גדולים חטפו אותו וקשרו אותו והחביאו אותו מתחת לספסל. אצלם בבית כשלפתע דפיקה בדלת... הם שכחו לרגא שהזמינו אורחת, איך מחביאים בן אדם חטוף בלי שיעשה רעש כל שהוא? הוארק מנסה שיגלו אותו שיצילו אותו מזוג הקשישיפ המטורפים הללו.



 כשבעל הוצאת הספרים המשגשגת "פיינגולד ובניו" נעלם יום בהיר אחד, טבעי היה שהאצבע המאשימה תופנה כלפי הסופרים שלו, כאחראים למזימה. איש לא חיבב במיוחד את מר פיינגולד ואיש לא הרגיש בחסרונו, אפילו לא אשתו אווה, צעירונת מתוקה ונהנתנית העסוקה באופן תמידי במסעות קניות.

באופן לא מפתיע העניינים יוצאים משליטה כשחוטפיו של מר פיינגולד, הסופרים הלא מרוצים, מחליטים להעלות אותו על אוניית שעשועים העושה את דרכה על הריין.

בריג'יט סלייטר מסתבכת עד מעל לראשה לאחר שהסופר הארי הייסטינגס ורייצ'ל פופינס שלו, זוג אנגלים המתגוררים ברומא זה שנים רבות, משכנעים אותה להצטרף אליהם במסעם. על הספינה היא מתוודעת לזר מסתורי, הברון דיאז, ומגלה שאיש מהנוכחים אינו תמים כפי שהוא נראה.

מעבר לזמן האבוד, קומדיית פשע שובת לב, הוא ספרה השישי של ד"ר סיון קיש (M.D), בוגרת לימודי רפואה ברומא, שספריה הקודמים שדות נלוזיםלילה אחד בוותיקןלַייטאל תדברי ומלאך להשאיל קצרו תשבחות רבות והפכו לרבי־מכר. ממליצה בחום רוצו לקרכוש את הספר ממש הנאה צרופה.

תגובות

  1. תודה על הסקירה הנהדרת, פנינה היקרה. שמחתי שאהבת את מעבר לזמן האבוד☺️💕

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה