אל תדברי מאת סיון קיש!

 לכל אחד יש סודות . אבל תלוי איזה סודות אתם משאירים ולא מגלים אפילו בן הזוג או בת הזוג. סודות נחשפים במשך החיים ואי אפשר להמשיך להסתיר. בסיפור הזה כל הדמיות מסתירים סודות מאוד חשאיים. שמערכת זוגית יכולה לקרוס. ובגלל הסתרת הסודות כולם חשודים ברצח עיתונאית מאוד חשובה  מי הרעיל את אנטולה?..... האם בשביל סקופ יעשו הכל אפילו לרצוח? הרצח לא יורד מהכותרות – בייחוד כשלמשטרה אין שמץ של מושג מי יכול היה לרצות במותה.כולם חשודים,

אהבתי את הספר מאוד, את המתח, פשוט התחלתי לקרא בלי להפסיק כל פרק עוד מתח ועוד מתח פשוט הרגשתי שאני לא קוראת ספר אלה רואה סרט מתח שמתרחש ברומא אהבתי את השפה הראויה והדימויים המתוחכמים, אהבתי את הדמויות ואת האינטראקציה ביניהן, את רגעי "החסד" כמו בזמן פתיחת הצוואה של הנרצחת, השקרים, ואהבתי את אנטוניו ובריגיט שהמשיכו לאהוב אחד את השני למרות הכל .
אני ממליצה על הספר בחום הוא משלב תעלומה, בילוש, אהבה, שנאה וקנאה, רומנטיקה והרבה סקרנות , לא תפסיקו לקרא מהתחלה עד הסוף .



החברה הגבוהה ברומא מזדעזעת כשהשחקנית אנטונלה מרטינלי שותה כוסית שמפניה מורעלת וצונחת אל מותה באמצע מסיבה בביתה שבפָּרְיוֹלי. את המסיבה מסקרים עיתונאים שאפתנים וצמאי דם שלא יבחלו בשום אמצעי על מנת להשיג סקוּפ, והרצח לא יורד מהכותרות – בייחוד כשלמשטרה אין שמץ של מושג מי יכול היה לרצות במותה.
לזירת הרצח מוזעקת הבלשית קתרין סמית כדי לסייע לשוטרים חסרי האונים של תחנת משטרת וִיָה וֵנֵטוֹ, וכשהצוואה של השחקנית המנוחה נחשפת, העניינים הולכים ומסתבכים. במאי קולנוע מאוהב ואשתו הקנאית, שחקנית מחליפה שאפתנית, עיתונאית עצלנית ומשועממת, ג'יגולו צעיר וחסר מצפון, סוכנת בית לוהטת ודודנים חמדניים – כולם ברשימת החשודים, ונדמה שלכולם יש סודות להסתיר.
קתרין מסתייעת בשירותיו של הרוזן אנטוניו דֵלָה טוֹרֶה, גבר אפל וקודר שמכיר היטב את חיי הלילה של רומא, אך כשאישה מסתורית מעברו של אנטוניו מופיעה שוב בחייו מסתבר שגם הוא איננו חף מסודות, ושלמעשה הוא עדיין מחזיק בארונו כמה שלדים ממש־ממש מכוערים.
יום האמת שבו כולם יצטרכו לחשוף את קלפיהם מגיע עד מהרה, והשקרים, שדרכם תמיד להתגלות, נחשפים. להפתעת כולם הקערה מתהפכת על פיה כשמתברר שגם לבריג'יט, אשתו של אנטוניו, יש כמה וכמה סודות להסתיר.

אל תדברי הוא ספרה החמישי של ד"ר סיון קיש (M.D), בוגרת לימודי רפואה ברומא, שספריה הקודמים "שדות נלוזים", "לילה אחד בוותיקן", "לַייט" ו"מלאך להשאיל" קצרו תשבחות רבות והפכו לרבי־מכר. החברה הגבוהה ברומא מזדעזעת כשהשחקנית אנטונלה מרטינלי שותה כוסית שמפניה מורעלת וצונחת אל מותה באמצע מסיבה בביתה שבפָּרְיוֹלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה