מחבקים את הדרום !


לאור המצב הבטחוני מתגייסים אתרי התיירות ומלונות ברחבי המדינה למען תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניקים הנחות והטבות

הגן הבוטני * מוזיאון ידידי ישראל * מלון וולדורף אסטוריה *רשת מלונות ג'ייקוב * מלונות ibis  מרכז העיר ירושלים

 

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם


לאור המצב הביטחוני מזמין הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בירושלים את תושבי הדרום ועוטף עזה לביקור חינם בגן המשתרע על פני כ-120 דונם וליהנות מסיורים עצמאיים בחלקות הגן השונות, ביקור בחממה הטרופית ונסיעה ברכבת הפרחים (עד השעה 14:00).

הגן פתוח בשעות 09:00 עד  19:00. הכניסה בהצגת ת.ז ועד יום ראשון 14.5

לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012 http://www.botanic.co.il/

הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ- 7100 מינים וזנים של צמחים שונים מכל העולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, מרכז וקדמת אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מראות ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.

 

מוזיאון ידידי ישראל


 בירושלים מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה לביקור חינם במוזיאון עם הצגת ת.ז. ובתיאום מראש. מוזאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו. המרכז מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים שלא נראו קודם בארץ.

המוזיאון פתוח בימי ב'-ה': 10:00-18:00, בימי ו' בין השעות 9:00-15:00.

הכניסה למוזיאון בהזמנה מראש והסיור הינו הדרכה בלבד.

המוזיאון מוצג ב-16 שפות שונות בתיאום מראש.

לפרטים נוספים ותיאום סיורreservations@fozhc.com או בטלפון: 02-5329400

 

בתי מלון

 

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמין אותם להתארח במלון המוביל בישראל בהנחה של 20% בשבועיים הקרובים .  ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית של תושבי הדרום ועוטף עזה.

להזמנות ישירות דרך המלון בלבד  - 02-5423300  ובמייל Jerusalem.reservations@waldorfastoria.com

 

במלון וולדורף 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא  Guerlain -מתחם בריאות וספא יוקרתי הכולל בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוח,  שני חמאם טורקי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות לוקרים אישיים, חדר כושר מפואר, 9 חדרי טיפולים וסוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.

 

רשת מלונות ג'ייקוב מחזקת את תושבי עוטף עזה ומעניקה 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת ברחבי הארץ: סי לייף נהריה, ריזורט חדרה, גיייקוב טבריה, ג'ייקוב אילת, בת שבעירושלים ושינקין תל  אביב.

ההנתחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות במוקדם ההזמנות *6367

 

מלונות Ibis ירושלים מרכז העיר ו Ibis styles מרכז העיר מרשת מלונות Accor מחבקים את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמינים אותם להתארח במלונות בהנחה של 35%. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. להזמנות 9709*


המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד. במלון ibis  ירושלים מרכז העיר 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.

מלון ibis Styles  מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה