כדורי ריקו !

כ שהייתי קטנה אני זוכרת את בסתר שלי לוקחת קמח מים מלח.מערבבת יוצרת כדורים קטנים  ומיבשת בשמש.  היתה מכינה רוטב כמו של  פסטה .למאכל הזה  קוראים נוקידס . סוגהשל ניוקי טריפוליטאי. היום אני מכינה ומקפיאה כדורים כאלה. ועכשיו שמחתי לגלות .שיש עכשיו כדורים  כאלה. לכל מיני מאפים טעימים.מוכן במקפיא מוצאים מפשירים וזהו למרוח משהו לשים בתנור .מעולה ככשהייתי קטנה אני זוכרת את בסתר שלי לוקחת קמח מים מלח.מערבבת יוצרת כדורים קטנים  ומיבשת בשמש.  היתה מכינה רוטב כמו של  פסטה .למאכל הזה  קוראים נוקידס . סוגהשל ניוקי טריפוליטאי. היום אני מכינה ומקפיאה כדורים כאלה. ועכשיו שמחתי לגלות .שיש עכשיו כדורים  כאלה. לכל מיני מאפים טעימים.מוכן במקפיא מוצאים מפשירים וזהו למרוח משהו שאורחים מפתיעים.או במקרה שלי שנכדיי מגיעים ולא מוצאים רעיון לארוחה קלה ...הנכדים  קוראים להם בשם כדורי ריקו...

לרגל שבועות משיקה "פסטה ריקו" מארז חדשני של כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים,


להכנה של פיצות איטלקיות ומגוון מאפים נוספים אצלכם בבית •


כדורי הבצק משווקים במארז מיוחד של 3 כדורים במשקל של 250 גרם ליחידה כל אחד ונשמרים בהקפאה

כשרות: פרווה, מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29 ₪  למארז 3 יחידות כדורי בצק במשקל כולל של 750 גרם

אז פתחנו את הבצק הוספנו  עלי תרד גבינה בולגרית ויצא לנו מאפה טעים מאוד וגם מהיר מאוד.

 




עמוד פסטה ריקו בפייסבוק: https://www.facebook.com/PastaRiccoisarel ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/pastariccoisrael/



 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה