מחזמר "סינדרלה"בשיתוף Johnson's Baby!

 

Johnson's Baby מותג הטיפוח לילדים ותינוקות יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" לחנוכה בכיכובם של נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי


מי שרוצה ללכת בחנוכה למחזמר סינדרלה ולהרגיש כמו נסיכה מוזמנים להכנס לאינסטגרם. ויכולים לזכות במחזמר משתתפים בתחרויות שיעלו בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי ויכולים לזכות בכרטיסים למחזמר "סינדרלה" שיעלה בחנוכה ובערכות מוצרים מפנקות.



כל אחת יכולה להיות נסיכה עם סדרת מוצרי הטיפוח לילדות 'טיפות של ברק'  של Johnson's Baby : מותיר את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.אני מאוהבת במוצרים של גונסון . לא רק לילדים. גם מבוגרים יכולים להשתמש ולהנות  האמת אני מרגישה נסיכה כשאני משתמשת בשמפו מגע הקסם...

משתתפים בתחרויות שיעלו בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי ויכולים לזכות בכרטיסים למחזמר "סינדרלה" שיעלה בחנוכה ובערכות מוצרים מפנקות.


Johnsons' Baby, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב, ממש מומלץ להשתתף, כי המוצרים של Johnsons' Baby מעולים ואיכותיים, וזוהי הזדמנות נהדרת גם להנות מהצגה מקסימה, בהחלט שיתוף פעולה מעניין עם ערך מוסף לכל המשפחה, ומוצרים מושלמים, השתמשתי בהם לילדיי והיום אני נהנית להשתמש בהם עם הנכדים.


"סינדרלה", המבוסס על הסיפור הקלאסי, מתאר את סיפורה של סינדרלה הענייה המגיעה מביתה עם אם חורגת ואחיות מרושעות לנשף מלכותי שבו הנסיך מתאהב בה ומנסה לאתר אותה לאחר שהלכה והשאירה אחריה נעל אחת. במחזמר משתתפים נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי.

במסגרת שיתוף הפעולה בין Johnson's Baby ל"סינדרלה" מוזמנים הצרכנים להשתתף בפעילויות בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי שיועלו לקראת חנוכה בהן ניתן לזכות בזוג כרטיסים למחזמר ובמארז מוצרי ג'ונסונס בייבי לשיער לשנה שלמה. כמו כן, כל מי שיגיע לצפות במחזמר יקבל קופון הטבה לרכישת מוצרי ג'ונסונס בייבי.

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי, מועשרת בטיפה של שמן ארגן ובנגיעה של פרוטאין משי, מותירה את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.

מחירים: שמפו- 27.00 שקלים, מרכך- 22.00 שקלים, ספריי- 19.00 שקלים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה