חדשות מרעישות !לנשים ונערות בלבד!

 



את לא לבד: שליש מהנשים מעל גיל 40 סובלות מבריחת שתן. למה הוא בורח ומה אפשר לעשות? יש יותר מדרך אחת לפתור את הבעיה המביכה, שפוגעת באופן דרמטי באיכות החיים.


למרות הקושי והפגיעה באיכות החיים שלהן, נרתעות נשים רבות מלחשוף שהן סובלות מדליפת שתן. הן מסתירות את מצבן משום שהן חשות מבוכה ​​או בושה או מניחות, בטעות, שטיפולים לא יעזרו. 

ההגדרה לבריחת שתן או לדליפת שתן היא "אובדן שתן בלתי רצוני". כשליש מהנשים הבוגרות (מעל גיל 40) סובלות מבריחת שתן לפחות פעם אחת בשבוע. כ־10% מהן סובלות מדליפת שתן חמורה בחיי היומיום הגורמת לשינוי דרמטי ושלילי באיכות חייהן. גם דליפת שתן מזערית (טיפות בודדות) יכולה לגרום לתחושת אי־נוחות.

אם אתן סובלות מדליפת שתן . ונמאס לכם מתחבושות  וטמפונים לתקופת המחזור אני שמחה לבשר לכם על מהפכה גאונית . ממש המצאת המאה. איך לא חשבו על זה קודם. כמו שיש לתינוק חיתול  רב פעמי . כך חשבו עלינו כנשים שאפשר  ליצר גם לנו הנשים. מאוד אהבתי את הרעיון זה טוב לאוזון לאיכות הסביבה וגם חוסכים בקניית התחבושות והטמפונים. ממש מצילים את כדור הארץ.


פשוט להשתחרר
מטמפונים ותחבושות

מודיבודי, מותג תחתונים אוסטרלי פורץ דרך שכבר מוכר בעולם כולו,

המהפכה כבר התחילה חברת מודיבודי-עם התחתונים שישנו לנו את חוויית המחזור מקצה לקצה!
נשים מכל העולם כבר חלק מהקהילה.
הם רב-פעמיים, נוחים, איכותיים ללא כימיקלים וסופגים הכל: מווסת ועד דליפת שתן. מתאים גם לנשים לאחר לידה  מתאים לכל גוף על ידי כניסה לאתר  ולפי סרגל כלים מזמינים את התחתון המיועד לך.
רק ללבוש, לכבס, וזהו. כמה פשוט ככה גאוני!


אני ניסיתי  את התחתון  וממש ממליצה בחום  כי נמאס לי לעשות קניות של תחבושות. וזה חוסך המון כסף., שאר התחתונים נשארים נקיים בלי כתמי דם,
ונראה לי דווקא שהבנות  בגיל התבגרות יהנו מתחתון נוח ולא יסבלו מפדים שזזים ולא נוחים , ומכתימים את הבגדים,
הבאתי אחד לבת שלי והיא אומרת עכשיו כיף להיות במחזור , מרגישה כאילו אני עם תחתון רגיל וממש נוח לי !



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה