GUESS JEANS SS20 COLLECTION


קולקציית הנשים

לה לה לנד 
עם נשיות מוגברת ווייב של נערות פינאפ הקולקציה הזו מגלמת את האופנה של L.A  בגזרות מתוחכמות שלא ניתן לעמוד בפניהן. עם מכנסיים בגזרה גבוהה וחולצות בדוגמת מחוך אין אחד שיכול להתעלם. הקולקציה מלווה בגווני פסטל עם קצת אדום לבן וורוד לתיבול שאותם משלימים הדפסי פרחים.
בקולקציית ה-   DENIMבמיוחד בדגמים המרכזיים יש שימוש בבדי קנבס ופוליאסטר ממוחזר כחלק מתוכנית המותג הכללי לשמירה על איכות הסביבה בטכניקות שונות שמלוות את כל הקולקציות.

וונדרלנד 
כשמה כן היא- ניכנס לעולם חלומי מלא בבדים נוצצים וצבעי פסטל. דג

הקיץ הזה מביא איתו קולקציה מלאת חיוניות הישר מבוורלי הילס נערות GUESS מסובבות ראשים במראה זוהר בגווני פסטל. קולקציית הגברים לוקחת את העונה בסערה בדגמים נועזים בגוונים בוהקים עם גימור רטרו מלא בהדפסים קיציים ומרעננים.
מים כדוגמת קימונו מסוגנן חצאיות פליסה ודגמים בהשראת עולם הספורט לטוויסט שנותן קלילות. בקולקציה זו נפגוש פרינטים של TYE DIE  יחד עם הדפסי פרחים והדפסים מנוחשים שנותנים את החותם שלהם.
בקולקציה מלאת הסטייל עם סיומת רכה ונועזת באותה המיקשה אין ספק שנחגוג תחת השמש. 


הקפסולה הגולמית 
אמצו את הלוק הפרוע והסקסי בקולקציה הזוהרת והחלומית הזו של קיץ 2020 בדגמים עם משחקי שקיפות שונים בפלטת צבעים נשית של גווני אפרסק ניוד ורוד בהיר ושמנת. בקולקציה זו נראה בדי משי נשפכים וגזרות שיכינו אותנו לשמש הקיצית.

ארץ המחר 
צאו להרפתקה בקופה קבנה בקולקציה בהשפעת האיים הקריביים בדגמים בצבעי נאון טרופיים לבוסט של אנרגיה. 
כאן נפגוש הדפסים של עצי דקל ופירות בצבעים בוהקים בגרפיקות מודרניות בשילוב עם הלוגו הידוע בתוספות שובבות כדוגמת גדילים שמעצימים את חווית האיים. 


קולקציית הגברים

מועדון החוף של GUESS
תישארו נינוחים עם קולקציה בהשראת החיים בלוס אנג'לס. בפלטת צבעים בוהקת בלוגואים בסגנון רטרו , הדפסים של  עצי דקל על גבי חולצות הוואי לתחושת קלילות וחליפות בהשראת עולם הספורט למראה הלא מתאמץ. 
קופה קבנה 
התכוננו.... הלסת שלכם עומדת להישמט לקראת הלוקים המטורפים שהגיעו אלינו היישר מהאיים עם השמש הנצחית. 
כאם תיפגשו את צביעות ה- TYE-DYE יחד עם צבעי ההסוואה והדפסים מהעולם הצבאי. במראה מחשמל של צבעים בוהקים ובסיומת לוגומאניה בגזרות שיעזרו לנו לעבור את הקיץ בלוקים משגעים וקלילים. 


טרופי 
קולקציה שמלווה בצבעי נאון שאותם משלימים הדפסים מרהיבים בהשראת עולם הגלישה משנות ה-90 עם טוויסט גראנג'י. בדים קלילים שמבטיחים נוחות יומיומית מרבית ומראה חוף נינוח 











1



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה