סיפורה של "הולנדייה"


"הולנדיה - הספר" אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה
משיק את ספרו ה- 3

באמצעות הספר ברססט מלמד כיצד לחלום
במובן הרחב של המילה

לדברי ברססט: "אני רוצה שתקבלו את הכוח לחלום, את האומץ לרדוף אחר החלומות שלכם למרות המכשולים, ואת הנחישות להגשים אותם. זה אפשרי. ובכל מקרה מגיע לכם לישון טוב"

אבי ברססט, מנכ''ל הולנדיה משיק בימים אלה את ספרו השלישי והחדש "הולנדיה - הספר" העוסק בסיפורה של השינה האיכותית וחושף הפעם גם את סיפורה של הולנדיה, ומבעד לו גם את סיפורו האישי של אבי ברססט.

הספר מגולל את סיפורה של הולנדיה משדות הארטישוק של מושב אורות, שם החל הסיפור של משפחת ברססט, עם אבי המשפחה ומייסד החברה יצחק, שעלה לישראל בשנות ה- 50 והחל דרכו כחקלאי הראשון שגידל בישראל ארטישוק, ועד לפריצה לשווקים הבינלאומיים, שם כולם מכירים היום את השם הולנדיה.

פציעת הגב של האב יצחק, בעת עבודתו בשדות הארטישוק, מובילה אותו לחיפוש אחר פתרון שינה שיקל על כאביו, אותו מצא במיטה מיוחדת בהולנד, ומכאן נסללה הדרך לפריצה של הולנדיה שהוקמה לפני 39 שנים. הספר חושף כיצד החלום הזה קרם עור וגידים והפך למציאות. זהו סיפורם של החולמים שנכתב עבור החולמים, על-ידי אדם שאף פעם לא מפסיק לחלום, ולהגשים – ולהמשיך לחלום.

הספר הזה שונה משני ספריו הקודמים של אבי ברססט. הללו עסקו בדרך אל השינה הנכונה: "לילה במתנה" העניק תובנות לשנת לילה נכונה דרך המוחות הגדולים בהיסטוריה; "NAP :סוד השינה המושלמת" כינס לראשונה את כל הידע שנצבר על הנמנום הקצרצר והחל את "התנועה למען הנאפ" שנועדה לקדם הפסקות קצרות (מיקרו-נאפ) באמצע היום,  "הספר הנוכחי בעצם משלים את השניים שקדמו לו: 'לילה במתנה' ו'`NAP " אשר הראו כיצד לישון נכון. ו'הולנדיה, הספר' יכול ללמד כיצד לחלום, במובן הרחב של המילה.

"אני רוצה שתקבלו את הכוח לחלום, את האומץ לרדוף אחר החלומות שלכם למרות המכשולים, ואת הנחישות להגשים אותם. זה אפשרי. ובכל מקרה מגיע לכם לישון טוב." כך אומר אבי בספרו.









בהקדמה לספר, שנכתבה על ידי יצחק ברססט מייסד החברה ואביו של אבי הוא כותב:"הספר מגולל את סיפורה של הולנדיה, משדות הארטישוק של מושב אורות ועד לפריצה לשווקים בינלאומיים שם כולם מכירים היום את השם הולנדיה, בזכות החשיבה מחוץ לקופסה. בזכות החדשנות. בזכות החתירה לשלומות. בזכות התשוקה הבוערת תמיד לשפר שוב ושוב ושוב". והוא מוסיף: "זהו סיפורם של החולמים שנכתב עבור החולמים, על ידי אדם שאף-פעם לא מפסיק לחלום, ולהגשים, ולהמשיך לחלום".

אבי ברססט כותב במבוא לספר: "שני הספרים הקודמים שלי עסקו בדרך אל השינה הנכונה. "לילה במתנה" העניק תובנות לשנת לילה נכונה דרך המוחות הגדולים בהיסטוריה, "NAP – סוד השינה המושלמת" כינס לראשונה את כל הידע שנצבר על הנמנום הקצר...והחל את "התנועה למען הנאפ" שנועדה לקדם הפסקות קצרות במהלך היום, שמעניקות בוסט של אנרגיה משפרות את הבריאות ותורמות לאיכות החיים ולאיכות שנת הלילה".

"הספר הזה הוא שונה... במהלך הכתיבה גיליתי כי עולם השינה והחלומות ועולם היזמות והעסקים מזינים זה את זה כי ההצלחה בניגוד למה שנהגו לספר לנו, מתחילה בשנת לילה טובה ומשתכללת באמצעות נפנופ באמצע היום".

והוא מוסיף: "'הולנדיה – הספר' יכול ללמד כיצד לחלום, במובן הרחב של המילה. בכל פרק ופרק תמצאו יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, עבודה קשה, עמידה באתגרים והרבה מאוד חלומות שמתגשמים. מהחלום של אבא שלי שחיפש את המיטה המושלמת אחרי שנים של כאבי גב, דרך החלום שלי, להפוך את החברה שייסד למרכז עולמי להנדסת שינה ועד החלומות של עובדי הולנדיה ובהם מתמודדי אנוש, אותם אימצה הולנדיה, ליצור במו ידיהם מוצרים שהופכים את החיים לטובים יותר".

הספר ימכר בשלב ראשון ברשת חנויות הולנדיה.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה