NOLA American Bakery משיקה תפריט מנות ספיישל!


על טהרת האגסים המבוססות על הטעמים והניחוחות של הקונדיטוריה האמריקאית המסורתית - לרגל יום האגסים הבינלאומי (8/12)
יום האגסים הבינ'ל יתקיים מסביב לגלובוס ב-8.12.2018 ביוזמת מועצת מגדלי האגסים האמריקאית, שמייצגת 1600 מגדלי אגסים במדינות אורגון וושינגטון בצפון מערב ארה'ב, שם החורף קר מאוד ומושלג וזה מה שמבטיח פרי יפה, עסיסי ומתוק.



ידוע לכל כי מי שאוכל דרך קבע אגסים נהנה גם מהטעם הנהדר שלהם, וגם נהנה מצריכה מוגברת של סיבים תזונתיים, ויטמין C, נחושת, מגנזיום ואשלגן. האגסים מכילים סיבים תזונתיים, שהם מרכיבים מניעתיים חשובים בתזונה נגד מחלות כרוניות רבות, ובין השאר מועילים לשמירה על המשקל, לאיזון לחץ דם ולבריאות מערכת העיכול.
מיליוני אנשים ברחבי העולם יחגגו את יום האגסים הבינ'ל, וגם אצלנו ב- NOLA. צוות המטבח של הקונדיטוריה האמריקאית השוכנת בלב רחוב דיזינגוף בתל אביב עמלו על תפריט מנות ספיישל, המבוסס על מתכונים שונים שכוללים אגסים אמריקאים המיועדים לאפייה ובישול.
לצד מנות הדגל של המקום הידוע בארוחות הבוקר האמריקאיות שלו, תוכלו למצוא גם מאפים האופייניים לניו אורלינס, פאי פקאן מסורתי , מיסיסיפי מאד פאי (פאי שוקולד עם פאקנים וקצפת מעל), בייגלים ניו יורקים, באטר -מילק ביסקיט עשיר בחמאה ורוויון , קאפקייקס, עוגיות שוקולד צ'יפס גדולות ורכות ועוד. 

במיוחד לרגל יום האגסים הבינלאומי משיקה NOLA למשך שבוע ימים בין התאריכים 8/12 ועד ה- 15/12 תפריט מנות ספיישל על טהרת האגסים:

עוגת אגסים ושוקולד- 20 ₪
קראמבל אגסים - 32 ₪
פאי אגסים וקרם שקדים - 34 ₪
כריך חזה הודו עם ריבת אגסים -52   ₪
צנצנות של ריבת אגסים - 34 ₪

אורחי NOLA מוזמנים לשבת בתוך הקונדיטוריה, בשולחנות שברחוב, או בחצר האינטימית והשקטה שמאחורי המבנה, המהווה מפלט שקט ונעים מההמולה העירונית. מדובר במאפיה אמריקאית המעוצבת כמאפיה של פעם בלב תל אביב, עם שילוב ייחודי של אוכל נוסטלגי, עיצוב ומוסיקה. NOLA מציעה מגוון רחב של מאפים טעימים, טריים מדי יום בבית, כמו גם ארוחת בוקר אותנטית בסגנון אמריקאי, כריכים וסלטים, וכמובן, קפה נהדר.

NOLA American Bakery
רחוב דיזנגוף 197, תל אביב 03-5230527
שעות פתיחה: ימי א- ה המטבח פתוח מ-7:30 -  17:00 (המקום עד 19:00), ימי ו 7:30 - 16:00, שבת 09:00 - 16:00.

...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה