חלומה של כל אם התגשם!

חלב פרה מתאים לעגל . העגל גדל ומפסיק לינוק אז למה אנחנו ממשיכים לצרוך חלב פרה גם כשאנו גדלים?
 עכשיו אפשר להפסיק לפנטז על אבקת חלב שתהיה מתאימה לצורכי התינוק הרך שלנו , הכירו את תמ"ל Kabrita! מזון התינוקות פרי חלומה של אמא אחת מארה"ב. שיתוף פעולה שיזמה עם יצרנית תמ"ל ותיקה מהולנד, הוביל למימוש משאלת הלב שלה ושל הורים רבים ולפיתוח מזון לתינוקות בהרכב מתקדם על בסיס חלב עזים
חלב עזים קל לעיכול באופן טבעי יחסית לחלב פרה בזכות הרכב חלבון ייחודי בשיעור נמוך יותר של אלפא (1α) קזאין.  
 
חלב עזים מכיל מגוון רחב של  ויטמינים, מינרליםמחקרים הראו כי יכולת הספיגה והעיכול של מינרלים חיוניים לגוף כגון ברזל, אבץ, נחושת וסלניום, טובה יותר בחלב עזים בהשוואה לחלב פרה. 
 
לחלב עזים טעם עדין ונפלאבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים ברחבי העולם עוברים לתזונה המבוססת על חלב עזים, לא רק בשל היתרונות הטבעיים, אלא בזכות הטעם. 
 
חלב העזים של Kabrita קל לעיכול ובטעם עדין ונפלא.



 הרצון להעניק לבנה תזונה המותאמת לצרכיו, והיכרותה עם היתרונות הטבעיים של חלב עזים, הניעו את ד"ר מוריסון לחבור ל- Hyproca Nutrition מהולנד, המייצרת תמ"ל ומזון לתינוקות מאז 1938, והחל משנת 2000 מתמחה גם בייצור תמ"ל המבוסס על חלב עזים. יחד הם פיתחו את קו המוצרים Kabrita, שפירושו "עז קטנה" בספרדית, הכולל מגוון של תמ"ל ומזונות המשך לפעוטות.
עבורכם ההורים, המעוניינים להעניק לתינוקכם תזונה המבוססת על היתרונות הטבעיים של חלב העזים לצד מרכיבי תזונה נבחרים ואיכותיים, הבאנו את תמ"ל Kabrita, סוף סוף גם לישראל.

לראשונה בישראל משווק תמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות) על בסיס חלב עזים. kabrita הינו תמ"ל מתוצרת חברתHyproca Nutrition – חברה בת של תשלובת החלב ההולנדית Ausnutria Hyproca, המייצרת תמ"ל ומזון לתינוקות מזה 75 שנים ומשווקת מאז 1938 למיליוני תינוקות ברחבי העולם.
מזון התינוקות kabrita פותח עם הרכב תזונה מתקדם והעשרת ויטמינים ומינרלים, על פי המחקרים וההנחיות המעודכנים ביותר בתחום תזונת התינוקות ובהתאמה לשלבי ההתפתחות של הרך הילוד.
מחקרים מראים כי חלב עזים מסייע לעיכול קל בזכות הרכב חלבון ייחודי*. כמו כן חלב עזים מכיל מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים באופן טבעי. בנוסף  מחקרים הראו כי יכולת הספיגה והעיכול של מינרלים חיוניים לגוף, כמו: ברזל, אבץ, נחושת וסלניום, טובה יותר בחלב עזים בהשוואה לחלב פרה.

בקטגורית תרכובות המזון השמרנית והזהירה בישראל, תמ"ל על בסיס חלב עזים הוא חדשנות אמיתית המשמחת את ההורים אשר רבים הופתעו לדעת שמגוון מותגי התמ"ל הנמכרים כיום מבוססים על חלבון חלב פרה**מחקר שוק איכותני שערכה חברת המחקר IPSOS  (דצ' 2015) הראה כי הורים תופסים את חלב העזים כבריא ומתאים יותר לצריכה ע"י תינוקות, בעיקר בשל העיכול הקל ויתרונות טבעיים נוספים***. מגמה זו תואמת את העליה בצריכה במוצרים המיוצרים על בסיס חלב עזים ככלל.

"ב- Hyproca Nutrition  המפתחת ומייצרת מזון לתינוקות מאז 1938, מצאו תמיכה מחקרית לכך שחלב עזים מתאים לדרישות התזונתיות גם של תינוקות. לכן הם פיתחו סדרת  תמ"ל המספקת את כל צרכי התזונה הדרושים להתפתחות תקינה ולהקלה בדרכי העיכול, תוך שימוש ביתרונות טבעיים", אומרת אתי נחשון, נטורופתית ומבעלות חברת בייבי גוט הולנד, המשווקת את  kabrita בישראל.

דינה לוי יועצת לkabrita, דיאטנית בבית חולים איכילוב, מומחית בתזונת תינוקות וילדים: "התמ"ל של kabritaמכיל מספר תועלות טבעיות  שיש בחלב עזים. בנוסף, הרכב תזונה מתקדם ומועשר הנשען על תובנות וידע מעודכנים, כגון: תערובת השומן הייחודית DigestX המכילה שמן בטאפלמיטט (kabrita היא תרכובת המזון היחידה עם העשרה זובכל השלבים של המוצר) שהוכח כמקל על עיכול ובעל ספיגת סידן וספיגת אנרגיה גבוהה**.  לצד זאת בתמ"ל העשרות נוספות, כגון: פרה ביוטיקה (GOSFOS) ותוספות של אומגה 3 ו- 6 בכל השלבים, לכן התמ"ל של kabrita מציע חדשנות אמיתית המבוססת הן על הטבע והן על המדע.

תמ"ל  Kabrita משווק ב- 54 מדינות ברחבי העולם, בהן: ארה"ב, הולנד, אנגליה, צרפת, ניו זילנד, ארצות סקנדינביה, רוסיה, סין ועוד. כל אריזה עוברת עשרות בדיקות במפעלי החברה בהולנד לאורך כל שלבי הייצור ועד השיווק הסופי. תמ"לkabrita עומד בדרישות המחמירות של רשות בטיחות המזון האירופית (EFSA) ורשויות נוספות בעולם. גם בישראל אישר משרד הבריאות את תמ"ל kabrita אשר ישווק בשלושה שלבים:  שלב 1 מגיל 0-6 חודשים, שלב 2 מגיל 6-12 חודשים ושלב 3 מגיל 12 חודשים ואילך.

רוכשים באתר החברה ומקבלים עד הבית. כיאה למוצר חדשני וייחודי תמ"ל קבריטה ישווק בשלב ראשון באמצעות אתר החברה , בהתאם למדיניות החברה בחו"ל. המזמינים יקבלו התמ"ל במשלוח משלוח עד הבית. kabrita מתחייבת כי התמ"ל יגיע לבית הלקוח בטמפ' מבוקרת של 18-25 מעלות.

לא מרוצים? תקבלו את כספכם בחזרה - לkabrita אמון רב באיכות מוצריה ולכן היא מציעה 100% החזר כספי במידה ונמצאה אי התאמה של התמ"ל לתינוק.

כפית 30cc בכל אריזה מדוייק וחסכני – בכל אריזת תמ"ל של kabrita מצורפת כפית מתאימה להכנת  30 CC  - יתרון גדול להורים, שכן היא מאפשרת מדידה מדוייקת יותר ומניעת בזבוז של התמ"ל.

הידעת?

·         עז מספקת כ-3 ליטרים חלב ביום בלבד בעוד שפרה מספקת 33 ליטרים ביום.
·         8 ליטרים חלב הופכים ל-1 ק"ג של תרכובת מזון לתינוקות.


תמ"ל kabrita מתאים לתינוקות בריאים ולא לתינוקות שאובחנו כאלרגים לחלבון החלב או רגישים ללקטוז. בתמ"ל זה מקור הלקטוז מחלב פרה, בשל כמותו המועטה של לקטוז חלב העזים בעולם, עם זאת יצויין כי תמ"ל קבריטה אינו מכיל חלבון פרה.

בשלב הבא ניתן יהיה להשיג את kabrita גם ברשתות השיווק.

המחיר לצרכן באתר הינו 85 ₪ למארז של 400 גר' ולרגל תקופת ההשקה, ינתנו לנרשמים ולרוכשים באתר מגוון הטבות אטרקטיביות.

למוצר כשרות בהשגחת רבנות הולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה