מלון דמידוף טוסקנה הו מאמא מייה!

מלון דמידוף ממוקם בלב גבעות פלורנטין הירוקות, המקנות לנופשים שקט, אויר צח והרבה נוף מרהיב.  הכל ירוק ורק ירוק

במרחק 20 דק' בלבד מהעיר פירנצה המלון ממוקם, ומהווה נקודת פתיחה נוחה מאד למטילים בטוסקנה
מלון DEMIDOFF COUNTRY RESORT**** מציע לאורחיו בריכה מקורה, סאונה וחדר כושר, פינת קפה ועוגה חופשי, שטחי ציבור מרווחים ופארק פרטי המקיף את המלון.
כל החדרים במלון מאובזרים עם שירותים ומקלחת צמודים, WI-FI חינם, מייבש שיער, טלוויזיה, טלפון, כספת.


התארחנו במלון דמידוף דרך חברת תור עולם.אני ובעלי יצאנו לטיול לטוסקנה.והאמת לא ידעתי למה לצפות . כי כשאנשים מספרים שהם הולכים לטיול עם אוכל כשר,  כשחוזרים הם מספרים על כריכים וארוחות טייק אווי כאלה ולפעמים גם קרות. כשהגענו למלון . השרות שקבלנו בו במקום מהמנהל והצוות והטבח היה ברמה של חמש כוכבים ויותר.חשבו על הפרטים הקטנים. כמו לדוגמה נטלה לנטילת ידיים שהיה בכל חדר. המניין הקידוש וקבלת שבת עם ניגונים. מהצד הספרדי והצד האשכנזי ממש קיבוץ גליות והתרגשות מרוממת את הרוח. ממש התעלות הנפש. האוכל ביתי  בין הגפילטה פיש והקוגל לבין החריימה והמפרום שוכנים ביחד בהרמונה מיזוג גלויות של טעמים ,ממש כמו בבית מלון חמישה כוכבים.
על תור עולם אספר לכם כאן שגילתי אותם בטיול הזה. הסיפור שלהם הוא כך שבכל שנה . הם פותחים למשך חודשיים מא תמוז עד א אלול. בית מלון באחד המקומות שהם בוחרים. ואורזים איתם את הצוות כמו משגיח כשרות טבחים ואנשי צוות. הם מכשירים את  המטבח. לכבוד היהודים שיוכלו להנות מכשרות ולא לחשוש לאכול בארץ זרה. השנה הם בחרו בטוסקנה  פשוט תענוג אמיתי.
לארוז במקומכם את המזוודה אני לא יכולה, אבל לדאוג שמרגע שתעלו על הטיסה עד שתשובו בעז"ה לביתכם תהנו מכל רגע, מבטיחה לכם שאין דברים כאלה אוכל מכל מה שחפצה ליבכם תשכחו מלקנות מים קפה בירה עוגות. הכל בשפע רב,
כבר 25 שנה הם עושים את זה ב"תור עולם" החברה המקצועית והוותיקה בארגון נופשונים לציבור הדתי והחרדי ברחבי העולם, אלפי הלקוחות מרוצים מעידים על כך. כמו לדוגמא אני בעלי ואבי שמבטיחים להמשיך לטוס עם תור עולם.ואם בעלי החליט לחזור לטוס ולראות עולם אז מבטיחה לכל אלה שעוד לא ראו עולם. צאו לטוס עם תור עולם מבטיחה לכם שבאמת תתורו ותהנו ותרצו לחזור שוב.טיול נעים תלכן לשלום ותחזרו בשלום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה