רק אני והגלשן שלי!



פעילויות ספורט ופנאי לכל המשפחה
סביב האגם בתל אביב LAKETLV

את היום החופשי שלי ביליתי עם הבן שלי במקום קסום במרכז הארץ לא צריך לנסוע שעות בשביל לעשות סקי מים בכבלים. הבן שלי עלה פעם ראשונה על מגלשי הסקי ונפל כמה פעמים רק לקראת סוף השעה ברבע שעה האחרונה הצליח לעשות סיבוב שלם בלי ליפול . תענוג אמיתי וכייף גדול אני חששתי ליפול ולכן לא ניסיתיץ אבל ראיתי ילדים קטנים שנופלים ולא חוששים לחזור שוב איזה כייף להם איזה אומץ הלוואי ויכולתי להתגבר על פחדיי ליפול למים. אולי בפעם הבאה הבן שלי ממש אהב ואמר שיחזור עם חברים. הנאה מובטחת לכם


LAKE TLV  הוא האתר היחידי בארץ לפעילות וויקבורד וסקי מים בכבלים. האתר קיים מאז סוף שנות השמונים ולאחרונה עבר שיפוץ מקיף . במסגרת השיפוץ הוקם במקום מתקן חדש, שמבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בתחום, וכיום נחשב האגם לאחד מהאתרים המובילים בעולם לוויקבורד וסקי מים בכבלים.

כמו כן, יש במקום שלל פעילויות נוספות כמו: מתקני כושר, אזורי מדשאות מסלולי אופניים ועוד וניתן לבלות בו שעות ארוכות.
פעילות סקי מים בכבלים מתאימה לכל אחד, החל מילדים קטנים ועד לחובבי ספורט אתגרי. האתר פתוח לגולשים פרטיים, ומתאים גם כמקום בילוי למשפחות, קבוצות חברים, חברות שמחפשות פעילות מהנה לעובדים, עריכת אירועים ועוד..  כנסו lake tlv אתר אינטרנט
במקום בר איכותי, אזורי מנוחה ורגיעה, מלתחות ועוד. 
האתר נמצא בפארק מנחם בגין (פארק דרום) בדרום תל אביב. האתר ממוקם באחד מהאזורים היפים ביותר במרכז ומציע אזור שניתן לבלות בו ברוגע ובשלווה, ליהנות מהירוק שמסביב, וכל זאת תוך כדי כמובן פעילות גופנית מהנה.  יש תחבורה ציבורית שמגיעה לאתר . לא להתעצל צאו מהבית והנוחות של המזגנים ובואו מבטיחה לכם שיהיה לכם כייף ורטוב.
באתר ניתן לצפות במקצוענים אלופי הארץ והעולם שמשתמשים בו לצורך אימונים ותחרויות.


מתאים לגילאים : 9 עד 70 (יודעים לשחות)

מחירים :     לשעת גלישה 110 ₪ לשעתיים גלישה  170 ₪  
שעות פתיחה :     09:00-20:00 בכל ימות השבוע בתאום מראש


סרטון של הבן שלי גולש





lake tlv

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה