ארגובייבי עשוי במבוק רקום


חדש מ"ארגובייבי" – מנשא התינוקות הארגונומי המוביל בעולם: "ארגובייבי" במבוק רקום, המצטרף לסדרת המנשאים המעוצבים של החברה.
"ארגובייבי" במבוק רקום, בצבע חום ירקרק,  עוצב ונרקם בהשראת הטבע בקיץ, והאלמנטים הבולטים של הטבע, משתלבים היטב בגווניו ועיטוריו.  המנשא הינו ארגונומי בתנוחת ילקוט רך במיוחד המאפשר נשיאת ילדים עד גיל 5! (20 ק"ג). חגורת המותן המרופדת מבטיחה שמשקל התינוק יפוזר באופן שווה בין הירכיים והכתפיים של ההורה והכתפיות מרופדות ומותאמות לכל מבנה גוף. הוא עשוי 100% כותנה, ומשקלו רק 820 גרם, מה שהופך אותו לבחירה האידאלית לכל יציאה מן הבית עם התינוק.

"ארגו בייבי" פותח בארה"ב בשנת 2003, ומאז הולך שמו לפניו בכל העולם כמנשא הבריאותי ביותר, לתינוק ולהורה, התומך בהתפתחות הטבעית של התינוק. מנשא "ארגו בייבי" פותח בעזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה להבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק. תנוחת הפישוק במנשא "ארגו בייבי" מבטיחה קימור טבעי של עמוד השדרה והאגן.

במרוצת השנים הפך "ארגו בייבי" למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארה"ב, ובין משתמשיו המושבעים נמנים כיום: ג'יזל, ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, קורטני תורן-סמית, קארי ראסל, ארנולד ווסלו, סיינה מילר ועוד.

הסדרה המעוצבת של "ארגובייבי" כוללת מנשאים מעוצבים מבדים יוקרתיים. בין להיטיה, מנשאים המעוטרים בכוכבים. סלבריטאיות הוליווד כבר אימצו אותם בחום. מחיר לצרכן:   במבצע קיץ במחיר 599 ₪, עד סוף יולי. (במקום 699 ₪).

מנשאי "ארגו בייבי" נמכרים בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות כגון: רשת "מוצצים", "בייבי סטאר" 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה