נמאס לי להחליק!


די נמאס לי השיער לא מסתדר לי!  אחרי חפיפת השיער מנסה ליבש באויר הפתוח לא עוזר השיער נפוח. מנסה  ליבש במיבש שיער חם לי ,ולא רוצה לשרוף אותו . לשיער שלי יש רצונות משלו כל שיערה  עפה לה לכל כיוון שונה הם לא מחליטות לאן ללכת כנראה רבות בניהם לאן ללכת. ולא בא לי לשבת ולבזבז שלוש שעות לפחות בתור במספרה. אז שמעתי על ויטמינס כבר לפני כמה שנים. ויש לי מוצרים שלהם. ככה שאני באמת יכולה לסמוך עליהם. ולכן החלטתי לרכוש את הערכה ולעשות לבד ללא עזרה בכלל.

וזהו השיער מוכן ליציאה מהבית מסודר כאילו יצאתי ממספרה. ממליצה מאוד ללכת על החלקת ויטמינס  

ותשמעו איזה כיף זה היה.עשיתי החלקת שיער ביתית חפפתי בשמפו להסיר כל תכשיר שהיה בשיער, מיבשת במגבת טוב מורחת את תכשיר ההחלקה מחכה שעה . שוטפת מיבשת במיבש שיער ואחר כך במחליק ותראו בעצמכם את התוצאה.






 אם את מוציאה 800-1000 ₪ על החלקה במספרה, ובזמן שאת יושבת שם את מודאגת אם בחומר ששמים לך על הראש יש פורמלין, אין פורמלין, אם מזיק לנשום אותו או לא מזיק לנשום אותו – יש לנו חדשות מצוינות בשבילך:

החלקת קרטין שגם משקמת את השיער! הערכה, שהיא ראשונה מסוגה, מכילה תכשיר החלקה, שמפו ייעודי לפתיחת השיערה ומסכה טיפולית לשיקום השיער.

תכשיר ההחלקה אינו מכיל פורמלין, אינו מכיל אטילן גליקול או חומרים רעילים ומסרטנים.

משך הטיפול  אינו דומה למשך הטיפול במספרה  שעה לחכות עם החומר ואת בבית בזמן הזה אני הספקתי לאפות עוגיות,

את חוסכת המון בעלות הטיפול, את לא צריכה לקבוע תור וגם לא לחפש חנייה. כדאי לך להיעזר בחברה קרובה שגם תעזור להקפיד על הוראות השימוש. אני הצלחתי לבד. ההחלקה של ויטמינס מתאימה במיוחד לשיער שכבר עבר טיפולים כימיים כמו צבע והחלקות קודמות.

התוצאה היא שיער חלק מאוד. אין שום סיכון שהשיער יישרף או שהחומר יפגע בשיער. אין אפילו ריח חזק שיש בהחלקות במספרה,

עמידות ההחלקה תלויה בסוג השיער ובקצב צמיחת השיער של כל משתמשת. שיער שהוחלק יישאר חלק לאורך זמן, שיער צומח יצמח לפי המאפיינים המקוריים של השיער. 

החלקת קרטין מתאימה לשיער טבעי, צבוע ושיער שעבר החלקות מכל הסוגים. ההחלקה משקמת את השיער ומעניקה ברק ומגע משי.

לרכישה ליחצו כאןן

כרגע היא ב170 ש"ח אבל זה מחיר מבצע שיגמר בסוף החודש.מהרו ההחלקה הביתית של חברת ויטמינס נמכרת במחיר נגיש לכל כיס ב189 ש"ח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!