חגיגות 95 שנה להיווסדה, של חברת "אחוה"

לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה, חברת "אחוה" השיקה מוצרים חדשים בתחום הטחינה, כולל טחינה עם טעמים מיוחדים. בין המוצרים החדשים ניתן למצוא טחינה בטעם חלווה, המשלבת את הטחינה האיכותית שמוכרת ללקוחות עם הטעם המתוק והמסורתי של חלווה. 


המהלך הזה הוא חלק מחגיגות רבות ומשמעותיות שמציינות את ההיסטוריה הארוכה והעשירה של החברה, שהוקמה בשנת 1929. ההשקה כללה קמפיין פרסומי נרחב שנועד להדגיש את החדשנות והיצירתיות של "אחוה" במוצרים החדשים שלה, תוך שמירה על איכות וערכים שמאפיינים את המותג לאורך השנים.



 

חברת "אחוה" חוגגת 95 שנה להיווסדה עם סימון חגיגי של מוצריה. החברה, הידועה כיצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה, השיקה מדבקות מיוחדות על מוצריה לרגל חגיגות ה-95, המציינות את תחילת פעילותה בשנת 1929 בדרום תל אביב. המדבקות נושאות את כיתוב השנים וענפי זית כסמל לחגיגה.





"אחוה" נחשבת לאחת היצרניות הגדולות והמובילות בישראל בתחומה, עם מגוון מוצרים הכולל טחינה גולמית, חלוה, מוצרים אורגניים, עוגות וממרחים מתוקים. החברה מעסיקה כ-235 עובדים במפעלים באריאל ומייצאת כ-20% ממוצריה למדינות רבות ברחבי העולם, כולל אוסטרליה, דרום אפריקה, ומדינות רבות באירופה ובאמריקה.
לדברי יעקב מלאך, יו"ר החברה, הסוד להצלחתה הוא הקפדה על הוגנות ושקיפות, והתמקדות ברווחת הצרכן לפני שיקולי רווח. "אחוה" תמיד מציעה את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן, תוך שמירה על איכות גבוהה של מוצריה .




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!