סוד הנסיך המכושף !

 


סרטי חמישה כוכבים מציגים לפסח

אנימציית פנטזיה משפחתית, מצחיקה וסוחפת:

"סוד הנסיך המכושף"

(The Nutcracker and the Magic Flute"")

6.4.2023 בבתי הקולנוע

 

לאחר שמשפחתה נקלעת לקשיים, מביעה מארי משאלה: לחזור להיות קטנה וחסרת דאגות. בדרך קסם, תקוותה מתגשמת! היא מתכווצת לגודלם של הצעצועים שבחדרה, בזמן שהם מתעוררים לחיים. המשאלה תפוג כעבור יממה, בתנאי שיישארו כולם יחד. אולם מסתבר, שחייל צעצוע, שקיבלה באותו הערב, איננו אלא נסיך בשם ג'ורג'. הוא וממלכתו כושפו, וכעת הוא נחוש לצאת לדרך, כדי להציל את עולמו ולהתאחד עם אביו המלך. כדי למנוע את התקבעות הכישוף, מארי מצטרפת אליו עם חבריה, הצעצועים הוותיקים, בובותיה לשעבר: יען אדום-מקור וראם בשם קארלי. החבורה מאחדת כוחות ויוצאת למסע הרפתקאות אל ארץ הפרחים הקסומה, כדי למצוא חליל קסום, בעזרתו יוכלו להציל את העולם משליטת הכישוף האפל. האם יתגברו על הפערים ביניהם וימצאו בתוכם את האומץ והכוח לעמוד על שלהם? מה עוד יופתעו למצוא בדרך, ואיך ישתנו חייהם לנצח? אנימציית פנטזיה משפחתית קסומה, מצחיקה, סוחפת ושובת לב.
במאי: ויקטור גלוקושין ("מותק של מפלצת")
תסריט: אלכסנדר ארכיפוב, וסילי רובנסקי ("תעלול של טיול", "פינוקיו: סיפור אמיתי")
מפיק: סרגיי סליאנוב ("קוקושקה")

הפקת הגרסה העברית: וידאופילם אינטרנשיונל, בימוי דיבוב: דן שצברג, תרגום: בר קליין, ניהול מוזיקלי: נדיה כהן, מיקס: שמעון לייבין, עריכת לשון: שירה שטיינמץ, שחקנים: ערן מור, אלונה אלכסנדר, צביקה פורמן, דן שצברג, טליה ברקאי, אורנה כץ, יהונתן מגון, גליה קורקט, גדי לוי, עמי מנדלמן, רני אלון, אמנון וולף, איתמר אולייר, עינת אזולאי, לורה שופוב, אליעזר וייס, ספיר רון ארגמן.

הפקת דיבוב: תומר קאופמן, דן שצברג, ספיר רון ארגמן, נועה בכר, יולי שמואלביץ,

מפיק ראשי: אמי בכר

 

טריילר: https://youtu.be/nojx5bdgLpg

 

"סוד הנסיך המכושף" (The Nutcracker and the Magic Flute"") מדובב, 2022, 86 דקות. מופץ על ידי חמישה כוכבים החל מ 6.4.2023 בקולנוע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה