סופר אני !!

לנשום, לחוש, להתמתח: "סופר אני" – ערכת פעילות לפיתוח איכות חיים ולהתמודדות עם רגשות.


הבת שלי עובדת סוציאלית .היא גם מנחה קבוצות .בדיוק בזמן הגיעו אליה הכרטיסים הללו.זה ממש מיועד לקבוצות .לגיבוש.כשהגיעו אליי הכרטיסיות העברנו ערב במשפחה  יחד כולנו אחים אחיות ילדים שיחקנו ועדינו מה שמתואר  בכרטיס.היה ערב ממש כיפי מצחיק ומגבש.עכשיו הכרטיסיות עברו אל הבת שלי .שתשתמש בהנחיית הקבוצות שגם הם יהנו...

 

ערכת הפעילות "סופר אני" מיועדת להורים, מורים ומנחים דרכה תגלו את עולם הגוף ואת השפעתו על איכות חייכם. הערכה כוללת כרטיסיות המציעות כלים יומיומיים פשוטים לפיתוח איכות החיים ולהתמודדות עם מתח, התרגשות, עומס או כעס, ליצירת קשב ואיסוף מנטלי, להגברת מוטיבציה, ביטחון עצמי ומסוגלות ועוד.


הערכה פותחה על ידי תכנית "פריזמה" מבית עמותת גנ"ת (גוף- נפש- תנועה), הרואה במערכות הגוף חלק בלתי נפרד מהתהליכים הקוגניטיביים, החברתיים והרגשיים בחיי היומיום. על פי התפיסה של התכנית, ההבשלה הראשונה בהתפתחות האנושית היא ההבשלה הגופנית; הגוף הוא המקור הראשון לחוויות של הצלחה, תסכול, ביטחון, קשר ותקשורת עם הסביבה והתפתחות העצמי. אל החוויות הגופניות מצטרפים הקוגניציה והרגש. בחברה המערבית התפתח מודל היררכי המעמיד את הקוגניציה מעל הרגש ואת שניהם מעל הגוף. אולם הפרדה הנעשית באופן מאולץ פוגעת בכל תפקודי החיים – החברתיים–רגשיים, הקוגניטיביים והפיזיולוגיים. בעזרת הערכה ניתן להתייחס באופן הוליסטי ורשתי אל כל מערכות הגוף וליצור חיבור פנימי ובלתי ניתן להפרדה בין הגוף, הנפש והקוגניציה.


הערכה כוללת 50 כרטיסיות מאוירות המתארות תרגילים ממגוון דיסציפלינות מבוססות גוף כדוגמת פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, מחול, יוגה, מדיטציה ועוד. בכל כרטיסייה תמצאו איור הממחיש את התרגיל, שאלות פיתוח מודעות, שלבי ביצוע התרגיל ואפשרויות לגיוון, הצעות ליצירת אתגרים ונקודות למחשבה.

עלות הערכה: 85 ₪.

את הערכה ניתן לרכוש באמצעות אתר האינטרנט - https://ganat-prisma.org/shop/

לסרטון המחשה - https://www.youtube.com/watch?v=4SYxhA_Q_HE

אנשי חינוך מוזמנים להיכנס לאתר פריזמה ולמצוא בו קורסי הכשרה ומחירים מיוחדים ברכישה מרוכזת לבתי ספר.

תכנית "פריזמה – מכניסים את הגוף לכיתה", מבית עמותת גנ"ת (גוף, נפש, תנועה), פותחה עבור צוותי חינוך בבתי הספר על מנת לתת מענים להתמודדות עם אתגרי החינוך. התפיסה מתורגמת לכלים מעשיים, אינה דורשת ידע קודם וניתן להטמיע אותה בכל פדגוגיה, במגוון הקשרים, במרחב האישי כמו גם הציבורי.

 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה