הגיע הזמן להלביש את הבית!

 







הקיץ, או בשמו השני "עונת השיפוצים, האבק והלכלוך", כבר הסתיים, החגים קפצו לביקור ועזבו. עכשיו הגיע הזמן לכיף האמיתי: הלבשת הבית או אם תרצו, הום סטיילינג. אז איך עושים את זה נכון ומקפידים על עיצוב יפהפה ולא מוגזם מידי – בעזרת ענקית הריהוט הפולנית VOX אשר משווקת מגוון רחב של רהיטים וחיפויים חדשניים לקירות הבית.

אחח הקיץ, עונה מיוזעת ורותחת. אנחנו לא מתכוונים לחום הישראלי המתיש והמעצבן. אנחנו מדברים על עונת השיפוצים הארוכה ומהמשגעת שיכולה להוציא כל אחד ואחד מאתנו מדעתו.

כולנו יודעים ששיפוץ הבית זה לא פיקניק ו"כיף" זו לא מילה שמופיעה בלקסיקון השיפוצים הגדול. זוהי תקופה לחוצה ומלחיצה, הן מבחינה כספית והן מבחינת הנוחות, שכן הבית הפוך כולו, תלוי כמובן באופי השיפוץ. אי אפשר לתאר את הרגשת השחרור ואנחת הרווחה שמתקבלת אצל רוב משפצי הדירות – הסיוט נגמר ועכשיו מתחיל הכיף האמיתי!

תהליך הלבשת הבית, ה-הום סטיילינג, הוא ללא ספק השלב הכי מהנה בכל תהליך שיפוץ וריענון הבית. זוהי הזדמנות נהדרת לחדש ולהתחדש בריהוט מהמם, פסלים ותמונות שיחמיאו לכל פינה בבית ואפילו חיפויי קיר מעוצבים בתבניות שונות להקפצת קירות חדר השינה, האמבטיה או בסלון.

בין אם אתם עושים זאת לבדכם או עם מעצבת פנים צמודה, אתם חייבים לצידכם חברת הום סטיילינג וריהוט אחת יחידה, אמינה ומקצועית עם מבחר אינסופי של פריטים שתלווה אתכם בתהליך. כזו היא ענקית הריהוט הפולנית VOX, אשר תקעה יתד בישראל לפני כשלוש שנים.

בכל תהליכי העיצוב וההתאמה, רשת VOX נותנת לכם את המושכות כך שהיכולות הקריאטיביות שלכם יכולים לבוא לידי ביטוי. דרך אפליקציה ייחודית שהרשת תכננה ופיתחה תוכלו לתכנן, למקם, להזיז ולהרכיב כל רהיט ופריט שתחשקו בו בטכנולוגיית מציאות רבודה חדשנית. לאחר שהחלטתם על עיצוב סופי, רשת VOX תגשים לכם את החלום. הפלוס? אפשר לעצב את הבית שלכם – מהבית! הכול בעזרת האפליקציה הבלעדית של הרשת.

מהפכת החיפויים כבר כאן!
מהיום תוכלו לעצב מהבית ולבד (עם האפליקציה הייחודית של רשת VOX), בזמנכם החופשי ולטעמכם, גם את הקירות והרצפה, בעזרת חיפויים שהם המילה האחרונה בעולמות העיצוב ומהווים מהפכה אמיתית. במהירות, בקלות, בלי לכלוך ואחרי כמה שעות החלל החדש והמעוצב מחכה לכם. וההרכבה? הכי קל ופשוט. אפילו הילדים יעזרו לכם אם תרצו.
כשבוחרים חיפויים לקירות הבית, כדאי לזכור כי הם ילוו אותנו במשך שנים רבות, ולכן חשוב לבחור בחיפויים איכותיים, דקורטיביים ויפים, בעלי עמידות לאורך זמן לתהליכי שחיקה ובלאי. לכן יש לבחור בחברה אמינה עם ידע וניסיון של שנים – זוהי VOX.

סיימתם לשפץ את הבית? נשארו לכם עוד שיערות על הראש? קפצו לאולם התצוגה של רשת VOX, או הכינסו לאתר והורידו את


 היא ענקית הריהוט המעוצב מפולין. הרשת קיימת למעלה מ-30 שנה ועם חנויות בעולם כולו. החנות היא בעלת קונספט עיצובי ושיווקי שונה מכל מה שהכרתם. חווית קניה ייחודית, ועיצוב אישי שלכם את כל חללי הבית כולל קירות ורצפות באופן הקל והפשוט. אתם עוד פההאפליקציה ותוכלו להתחיל לתכנן ולעצב את הבית שלכם מהספה בכיף וללא לחצים מיותרים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה