סוד היופי של מדונה כנסו וגלו מה הסוד?......



סוד היופי של מדונה – מעריצה את טיפול ה CO2RE
  CO2RE  - מכשיר לייזר פרקציונלי מהפכני לחידוש העור של חברת "סינרון מדיקל" – החברה המובילה בעולם במכשור רפואי-אסתטי

CO2RE - מכשיר לייזר פרקציונלי מהפכני לחידוש פני העור, שפותח על ידי חברת "סינרון מדיקל" הישראלית,  מקבל בימים אלה תהודה נרחבת ברחבי העולם, תחת 'סוד היופי של מדונה' או  "הרמת העפעפיים של מדונה", שע"פ דווחים באנגליה וספרד הוא המקור למראה העיניים הצעיר והרענן של הזמרת. המגזין הספרדי הידוע "אלמונדו" דיווח שאחד הסודות של מדונה למראה מעולה בגיל 53, טמון בכך שהיא מעריצה את טיפול ה- co2re של סינרון, כפי שדווח בהרחבה בבלוג הבריטי המוביל British beauty blogger.

 CO2RE מציע חלופה לטיפולי לייזר CO2 מסורתיים ולטיפולי פילינג רפואיים, בכך שאינו פוגע בכל שטח פני העור. הטיפול נעשה על-ידי לייזר פרקציונאלי היוצר פגיעה נקודתית באמצעות מטריצה של נקודות, ללא פגיעה בשטח פני העור שבין הנקודות.
המבנה הפרקציונאלי מאפשר טיפול מהיר ונוח יותר למטופל, ומאפשר חזרה מהירה יותר לפעילות שגרתית - מספר ימים לעומת מספר שבועות בטיפולי הפילינג והלייזר האחרים.

ד"ר רונן גלזינגר, מסביר כי מדובר בבשורה בתחום הטיפול בחידוש העור, שכן, מדובר בפעולת מרפאה פשוטה, בלי הרדמה ובלי ניתוח, ובאלחוש מקומי בלבד. טיפולי הפילינג העמוק למשל, בוצעו בהרדמה מלאה, ולוו בתופעות לוואי וזמן החלמה של כחודש ימים.

ד"ר טל נחליאלי, מומחה לכירורגיה פלסטית, מוסיף כי הטיפול מתאים לרוב סוגי העור ונחשב לטיפול הבחירה בקמטוטים, קמטים ונגעי עור שפירים, כאשר מדובר בטראומה ממש מינימלית לרקמת העור.

החדשנות הגדולה שבמכשיר היא היכולת לשלב בין מספר אופני טיפול בעת ובעונה אחת: פגעי פגמנטציה וכתמי גיל מצריכים טיפול שטחי יותר, בעוד קמטוטים וצלקות אקנה למשל מצריכים טיפול בעומק העור. ה- CO2RE מבצע טיפול משולב -  טיפול שטחי וטיפול בעומק העור – בו זמנית ובאותה ידית הטיפול. בעוד מכשירים אחרים מחייבים החלפת ידיות טיפול ומעבר נוסף על כל שטח הפנים (משמעות השימוש בידיות שונות היא הארכת זמן הטיפול באופן משמעותי), ה CO2RE מבצע את אותן הפעולות במעבר בודד ובאותה ידית טיפול. המכשיר מאפשר גם לווסת את עוצמת הטיפול בהתאם לעומק הטיפול הרצוי.



ל - CO2RE תוצאות מוכחות במיצוק העור ובשיפור המרקם, התוצאות הקליניות של הטיפול מראות שיפור דרמטי:
•       במיצוק העור ובמרקם העור
•       בנזקי שמש ובהחלקת קמטים וקמטוטים
•       בהעלמת צלקות, לרבות צלקות אקנה
הטיפול מתאים לכל הסובלים מנזקי חשיפה לשמש, כתמי גיל, קמטוטים וקמטים, בעיות מרקם, צלקות אקנה או הפרעות אסטטיות אחרות.

מחקר קליני שערכה סינרון מדיקל ב-3 מרכזים רפואיים ברחבי ארה"ב, כלל 23 נשים ו- 2 גברים, בגילאי 34-67, לבדיקת יעילות הטיפול. כל המטופלים הראו שיפור, הן בפרמטרים מדידים, והן בהערכת המטופלים. אצל כולם היה שיפור בטקסטורת העור, ובמראה מתוח יותר ורענן, לצד תחושה כללית טובה יותר של העור. כמו כן נצפה שיפור משמעותי בפיגמנטציה, קמטוטים וצלקות אקנה.

אורנה ניסים, 56, עשתה את הטיפול לפני כמעט 3 חודשים במרפאה של ד"ר רונן גלזינגר, מספרת: "סבלתי מפיגמנטציה, המון קמטוטים סביב העיניים, סביב הפה, ו ליד האוזניים והאף, וחוץ מכל זה, גם המון המון ג'ינג'ים. בערב הראשון שלאחר הטיפול, היו כאבים קלים בלבד, והקילוף היה מהיר. התוצאות מדהימות, אני מתגאה בעור הפנים המחודש שלי, נטול ג'ינג'ים, זוהר ונעים למגע, ממש נראה אחר, כמעט ולא רואים את הקמטוטים והקמטים, וכל הכתמים שהיו שם קודם."

למכשיר ה CO2RE אישורי FDACE ואישורי רגולציה לוקאליים נוספים. סינרון מדיקל נסחרת בנאסד"ק והיא המובילה העולמית בתחום המכשור הרפואי לתעשיית האסתטיקה.  מטה החברה והייצור ממוקמים בישראל, ומוצריה נמכרים בכ 90 מדינות.
אתר סינרון מדיקל:  www.syneron-candela.com

בישראל מבוצעים הטיפולים במרפאות דרמטולוגים ומומחים לכירורגיה פלסטית (ביניהם: ד"ר רונן גלזינגר, ד"ר טל נחליאלי), ומכוני אסתטיקה דוגמת "קר" שירותי רפואה.

לאתר ד"ר רונן גלזינגר: http://www.drglesinger.co.il/
אתר ד"ר טל נחליאלי: www.doctortal.com
אתר "קר" שרותי רפואה: www.care.co.il

לפרטים נוספים: רויטל מרסיק, יחסי ציבור. טל: 03-5373001, 054-4218414.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה