אבקות סופר פודס של גרין אוריגינס!




איזה כייף שיש אבקות כאלחה כי לא תמיד יש במקרר את מזונות העל וכשיש אבקה כזו שנשנמרת לאורך זמן, מערבבים עם מיים וקרח ויש לכם בן רגע מילק שייק טעים בריא ומזין,


אסאי ברי ● בלו ברי ● עשב חיטה●עשב שעורה●לוקומה
הישר מיערות הגשם של פרו, הג'ונגלים של גואטמלה ושדות החיטה והשעורה של סין,
חברת "כרם - טבע של בריאות" גאה להציג את סדרת אבקות הסופר פודס, מזונות על, הכשרה ואורגנית כולה לראשונה בישראל.
 
מזונות על הם קבוצה של מזונות אשר מכילים ריכוז אדיר של חומרי תזונה, ויטמינים ונוגדי חמצון. הם נקיים מכל חומרי שימור או תוספים ומכילים לרוב רכיב בודד.
 
אבקות הסופר פודס, מזונות העל, של גרין אוריגינס מיוצרות אך ורק מחומרי הגלם המשובחים ביותר ומאושרים אורגניים, הייבוש של האבקות האסאי ואוכמניות נעשה בהקפאה כך שאינו פוגע ואף משמר את התכונות התזונתיות של פירות אלו.

כל פאוץ' מכיל אספקה לכ- 30 ימים של מזון על אורגני באיכות הגבוהה ביותר, כך שאתם יודעים שאתם מכניסים לגוף מזו עלן איכותי אשר ואת תקופת הזמן הנצרכת, מה שמקל על הפיקוח והבנת ההרגשה והתועלת.


  
אבקת אסאי ברי אורגנית
אורגני, נא, מיובש בהקפאה - Organic, Raw, Freeze dried
האסאי הוא פרי סגול וקטן הגדל בסביבות נהר האמזונס בדרום אמריקה.
האסאי שלנו בד"כ נקטף ע"י קואופרטיבים של קהילות מקומיות כתחליף לכלכלה המבוססת על כריית עצים. האסאי נקטף ביד ואז מנוקה היטב, נכבש ומיובש בהקפאה. מ20 ק"ג של פרי אסאי טרי מכינים כ 1 ק"ג של אבקת האסאי האורגנית.

האסאי נחשב לפרי בריא במיוחד ומכיל מגוון ענק של וויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו חיוניות:צבעו הסגול של האסאי מגיע אליו מריכוז גובהה של פיגמנטים טבעיים (אנתוציאנינים) הידועים בתועלתם לפעילות הלב ובשיפור זרימת הדם ובכלל תורמים הפיגמנטים גם לתחושת רעננות וזמינותם בתפריט הישראלי ידועה כמוגבלת יחסית.

צריכה קבועה של אסאי העשיר בחומצת אמינו בשם אוליאיק יכולה להוות נדבך בתזונה תומכת "אנטי אייג'ינג" בשל  יכולת חומצה זאת לתמוך בפעילות  אומגה 3 לחדור לקרום התאים.

האסאי עשיר גם בפלבנואדים (ויטמין P ), פוליפונולים, וחומצה בשם רזרבטרול, נוגדי חמצון עוצמתים אשר מגנים על הגוף מפני מגוון של רדיקלים חופשיים, מחזקים את מערכת החיסון שלנו ובעלי הפוטנציאל להקל במצבים כרוניים.

דרך שימוש מומלצת: 1-2 כפיות ליום מומסות במים, בשייק או משולבות במזון.
*המוצר אינו תחליף לתזונה מאוזנת ואורח חיים בריא.* אין לעבור על המינון היומי המומלץ.

את אבקות הסופר פודס, מזונות העל, של גרין אוריגינס ניתן לרכוש ברשתות: טבע קסטל, עדן טבע מרקט, שקדיה, קסם הטבע ובבתי טבע
 ומדפי הבריאות בחנויות בכל רחבי הארץ.
משווק בבלעדיות ע"י :"כרם- טבע של בריאות", טל: 03-9190076.
כל האבקות כשרות פרווה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה