חברת NESTמציגה מזרן בקופסה!

לראשונה בישראל
בשורה חדשה בתחום מזרני השינה

חברת NEST מציעה קונספט חדשני שעדיין לא נראה בישראל, מזרן בקופסה המתנפח מכניסת אוויר עד לגודלו המקורי
המזרן מיוצר בסטנדרטים גבוהים, נוח, כביס, קל להעברה ובעל מחיר אטרקטיבי

 ליחצו עליי ככה מיצרים מיזרן



כמו כן, הלקוח יכול לקבל החזר מלא על הקניה (תוך 60 יום מרגע הרכישה)

שוק המזרנים בישראל נאמד בכ-500 מילןיון ₪ ומתחלק למספר רמות לפי איכות, מחיר ומותג. החידושים בתחום אינם רבים ועומדים על פיתוחים האמורים לשפר את איכות השינה ולפי כך עולים בהתאם. חדש בישראל! מזרני NEST בעלי קונספט ייחודי, איכותיים, קומפקטיים, נוחים להעברה ובמחירים חסרי תקדים.
 
גיא ריינדל, מנכ"ל ובעלים של חברת NEST : "חברת נסט הוקמה במטרה לעשות מהפכה אמיתית בתחום מזרני השינה בישראל, כשהשאיפה היא להביא בשורה חדשה לקהל הצרכנים. זאת מתוך אמונה שאין צורך בבדיקת עשרות סוגי מזרנים בכדי להמר על האחד שלך, ניתן לייצר מזרן איכותי אחד במחיר הוגן ומשתלם. המהפכה שלנו יוצאת לדרך ומעכשיו קניית מזרן יכולה להיות מהירה יותר, כיפית וללא סיכון".
בחברת NEST  מאמינים שאין צורך בעשרות סוגי מזרנים בכדי להמר על האחד שלך, ולשם כך פיתחו מזרן איכותי אחד במחיר תחרותי ואחיד שובר שוק ב-2990 ₪ בלבד! באמצעות עקיפת ערוצי שיווק מסורתיים וקיצוץ עמלות מוכרים וסוכנים מייצרים מזרנים איכותיים יותר במחיר נמוך בהרבה.  ב- NEST  לא מאלצים את הלקוח לקבל החלטה על המזרן בתוך 5 דקות, אלא מתאפשרת תקופת התנסות של 60 יום, בלי ניילונים ועם החזר כספי מלא במידה והלקוח לא יהיה מרוצה
המזרן של חברת NEST בעל תכונות ייחודיות, עשוי בשילוב של קפיצים מבודדים המעניקים שכבת תמיכה ייחודית ותחושת בידוד מוחלט מתנועת הצד השני , ויסקו ירוק (ייחודי)העוזר להפחית לחצים בעמוד השדרה בזמן השינה ובד FR המעכב בעירה. בנוסף יש במזרן רוכסן המאפשר לכבס את הבד ולפתוח אותו בקלילות בכל עת. כל זאת בשילוב של עבודה מקצועית מהמעלה הראשונה מבטיח חוויית שינה נוחה ובריאה להפליא, ייצור איכותי ומקצועי, בדגש על הפרטים החשובים, יבטיח חווית שינה אולטימטיבית.

חברת NEST הוקמה על ידי גיא ריינדל, אחד מבעלי החברה רבת המוניטין 'ארונות הראל', מתוך הבנת הצורך והרצון של הציבור בישראל למזרן איכותי, נוח, בטיחותי ובמחיר הוגן.



מזרני NEST חתומים תחת המותג האמריקאי הידוע Restonic  (restonic.com) שהינה חברה בינלאומית ותיקה, מוכרת ומשגשגת ברחבי ארה"ב בתחום מזרני האיכות. המזרן הייחודי שייצרו, זכה בפרסים רבים לאורך השנים כמו פרס הצרכנים היוקרתי ופרסים חשובים נוספים. גיא ריינדל, יחד עם בעלי מותג העל רבי הניסיון ועתירי הידע, פיתחו מזרן המתקפל באמצעות מכונה מותאמת, ישירות לתוך קופסא. המזרן חוזר לגודלו המקורי תוך שחרור וואקום.


מגיע במידות:  140/190 מחיר 2790 ₪ כולל הובלה.
160/190 מחיר 3390 ₪ כולל הובלה.
160/200 מחיר 3490 ₪ כולל הובלה.

את המזרנים יהיה ניתן להשיג ברשת ארונות הראל בפריסה ארצית ובאתר : inest.co.il
במחיר החל מ-2990 ₪ ועד 3490 ₪

מאחורי הקמת חברת NEST  ישנו סיפור נחמד – גיא הבעלים של החברה ישמח להתראיין ולספר אותו :
כל רעיון טוב מתחיל בבעיה" כך מספר גיא ריינדל , בעלים ומייסד חברת NEST ,שהקים את החברה שלו מתוך חוויה לא נעימה כשרכש מזרן לאביו באחת מהחברות המובילות בשוק, המזרן, שעלה כמה אלפי שקלים, לא נכנס לתוך מעלית ביתו, מה שהצריך את גיא להזמין מנוף וגרר עוד הוצאות בנוסף להוצאות ההובלה הקיימות שהפכו לכמה מאות שקלים. אז בדיוק הכתה בו ההבנה שחייב להיות פתרון אחר וכך התגלגל סיפורו של NEST. גיא זיהה את ההזדמנות לספק אלטרנטיבה טובה יותר, לייצר מזרנים באיכות הכי טובה שיש ובמחיר הוגן.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה