חשמל זורם בכפות רגלך?...............


אבא שלי סובל מכאבי רגליים תחושת כבדות וחום כאילו הרגליים שלו חמות אבל כשנוגעים בהם לא מרגישים רק הוא מרגיש ושמחתי לנסות את התכשיר עליו. שמתי את התכשיר במקרר ומרחתי לו את הרגליים. התחושה היתה נעימה . אבל הוא הרגיש הקלה אחרי חצי  שעה, וזה רק פעם אחת נקווה שבעוד כמה ימים אספר לכם שזה ממש הקל עליו. את התחושה הנוראית של כאבים והרגשה של חום.




הקיץ הגיע , הרגליים נוטות להתנפח בגלל החום, ובעיות בוורידי הרגליים, תופעה שכיחה הרבה מעבר לידוע, מחמירות! אנטיסטקס (Antistax), סדרת מוצרים חדשה, מסייעת לשיפור תפקוד ורידי הרגלים, הפחתת הנפיחות (הבצקות), תחושת הכובד והעייפות ברגליים והכאב. סדרת אנטיסטקס, פרי פיתוחה של חברת התרופות בורינגר אינגלהיים, מבוססת על תמצית עלי גפן אדומה ((AS195® Vitis Vinifera, תרכובת ייחודית של ביו-פלאבנואידים, נוגדי חמצון רבי עוצמה. הסדרה כוללת תוסף תזונה טבעי בטבליות, לנטילה יום יומית. וג'ל עיסוי מקרר, המכיל גם תמצית מנטה, ומסייע בהקלה מיידית על רגליים כבדות ועייפות והרגעת העור. מחקרים קליניים הוכיחו, כי מוצרי אנטיסטקס משפרים את תפקוד כלי הדם ומטפלים ביעילות בבעיות אי ספיקה ורידית. המוצרים משווקים ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, בקופ"ח מאוחדת ובבתי טבע. מחיר מומלץ לצרכן: ג'ל מקרר 79.50 ₪. טבליות לטיפול חודשי - 119.50 ₪.
אנטיסטקס (Antistax) – תקשיבי לרגלים שלך

סדרת  מוצרים חדשה לטיפול ברגליים עייפות וכבדות 


23% מהאוכלוסייה המבוגרת בכל הגילאים תסבול מתסמינים שונים בוורידי הרגלים, ו-17% ייסבלו מבעיות ורידים כרוניות. תופעה המכונה בעגה הרפואית בשם, אי ספיקה ורידית (Chronic Venous Insufficiency). בין התסמינים הראשונים שיופיעו, יהיו רגליים עייפות וכבדות, הופעת נימים דקים (Spider Veins), נפיחות, עקצוצים וגרד. בשלב זה רוב האנשים אינם נוהגים לייחס את התסמינים לבעיית ורידים ואינם מבקשים טיפול. בשלב מתקדם יותר תופענה דליות (ורידים בולטים ומסולסלים), כאבים והתכווצויות, שינויים בעור ואף פצעים ברגליים. התופעה שכיחה יותר אצל נשים. ונוטה להתגבר לאחר הריונות. בין גורמי הסיכון לאי ספיקה ורידית: עמידה או ישיבה ממושכת, משקל עודף, היעדר פעילות גופנית, גיל ותורשה. 


טבליות אנטיסטקס נחקרו במחקרים קליניים: במחקר כפול סמיות, שבדק אנשים עם אי-ספיקה ורידית נמצא, כי: כעבור 3 חודשי טיפול אצל הנחקרים שנטלו טבליה אחת ליום (360 מ"ג), היתה ירידה משמעותית בבצקות ובנפיחות ברגליים (הבדל של 100 מ"ל נוזל באנטיסטקס, בהשוואה לפלצבו). המטופלים דיווחו על הקלה גם בתחושת הכבדות, בכאבים, בתחושת הנימול והעקצוץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה