הילד שבך !

מעל לחצי מיליון משתמשים בפייסבוק החליפו את תמונת הפרופיל שלהם לתמונה שלהם כילדים.

תופעה זו, המזכירה את "שבוע הכפילים", היא יוזמה של רהיטי דורון, שהתחילה את הבאזז ברשת וממשיכה לקמפיין רחב היקף,  שיעלה השבוע בערוצי הטלוויזיה,  בהשקעה של כ- 1 מיליון,  באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ.

בקמפיין תחת הסלוגן "לילד שלך...ולילד שבך" הרעיון הוא ליצור קו מקשר בין ההורה המבוגר ולתחושותיו המתחברות עם הילד שבו והקשר שנוצר עם הילד שלו. מתוך ההבנה שההורים בוחרים תמיד את הטוב היותר עבור ילדיהם.

בקמפיין מוצגת סיטואציה בה נראים אב ובנו בחנות של רהיטי דורון,  האב נכנס לחדר ילדים ומתחבר בהתלהבות רבה לילד שבו, ממש כמו ילד, התנהגות האב כמובן- מביכה את בנו בסיטואציה מציאותית למדיי ביחסים שבין הורה לילד.  בסיטואציה אחרת נראת אם וביתה הנמצאות בחנות רהיטי דורון, וכשהאמא מגלה חדר שאליו היא מתחברת מאוד היא מתלהבת כמו הילדה שבה ורוצה להתחדש בחדר החדש, ביתה כמובן בסוף נענית לבקשת האם ומסכימה לבחירה.  

הקמפיין כולל בין היתר : תשדרי טלוויזיה שיעלו בערוצים המסחריים, מודעות בעיתונות, פעילות ענפה באינטרנט וברשתות החברתיות.

לדברי אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "מדובר בתופעה ויראלית שתפסה תאוצה הרבה מעבר למשוער ולכן אנו נשריש אותה כמסורת שנתית. בעקבות הפעילות אנשים קיבלו תגובות מאוד מרגשות ונרגשות על תמונת ילדותם, גרפו המוני לייקים ואפילו אותרו והתחברו מחדש לאנשים שהיו חלק מנוף ילדותם."

לדבריו: " ימי החופש הגדול גורמים לכולנו להיזכר בימי הילדות הקסומים ומחמם את הלב להיזכר שכולנו היינו ילדים פעם. והילדים עדיין חבויים בכל אחד ואחד מאיתנו, יש משהו מתוק בלראות את הבוס שלך, את הלקוח החשוב שלך או אפילו סתם קולגה, בתמונות ילדות מתוקות המעלות זיכרונות ילדות"

חברת רהיטי דורון הינה מחברות הריהוט הוותיקות בישראל ונוסדה בשנת 1949. רהיטי דורון מציעה מגוון  חדרי ילדים ונוער מעוצבים, באיכות גבוהה  ובמחירים משתלמים.  רהיטי דורון מייצרת ומשווקת ריהוט המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר. הכוללים בין השאר זמן אספקה מדויק כבר בעת ההזמנה ותעודת אחריות לרהיטים לשלוש שנים! לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.




לינק לאתר החברה: http://www.doron1949.co.il/


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה