מלון יערים טוסקנה של ישראל!


 מלון יערים על ראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים נמצא מלון יערים, מוקף וטובל בקסמיו של הטבע. 
האירוח במלון הוא מסע קסום אל מחוזות רחוקים של ארץ ישראל היפה, שהתום והטוהר לא משו ממנה. 
שילוב מעודן בין עבר להווה, שירות מוקפד ועיצוב שמחבר בין אדם לטבע ובין גוף לנפש מספקים חוויה היסטורית ושורשית שמשרה שלווה ומעוררת געגועים אל ארץ ישראל הישנה והטובה. 
שמונים שנות ניסיון בענף האירוח, הקפדה על כל פרט בעיצוב ובשירות, הרגשת אינטימיות, שקט ורוגע וכמובן אוויר פסגות צלול מוקף ירוק עד - כל אלה יבטיחו חופשה שלווה, מעוררת חושים וממלאת אנרגיות. 
חגיגת יום הנישואים ה30 שנה פתחנו במסעדה עם בני משפחתי. ואת הסופ"ש הזה בילינו אני ואהובי במלון יערים הטוסקנה של ישראל!
 וזו החוויה שלנו . פינקו אותנו בסדנאות . שירי ארץ ישראל מפי מירי אלוני וגבי ברלין. טעמנו חומוס ובקלאווה מהשף עלאא.  נהנו מארוחת בוקר צהריים וערב ארוחה מגוונת  מלאה בטעמים עשירים. טיילנו בקיבוץ. היתה שבת קסומה מלאה הפתעות ופינוקים. את ההפתעות נשאיר לכם שתלכו לבקר במלון.  יש לכם פה 
קוד קופון 23617
בתוקף עד סוף דצמבר 2017 תנצלו אותו להנחה למלון יערים



חדרי המלון:

במלון יערים יש כ- 212 חדרי סופריור שמצוידים במיני-בר, בכספת, בטלוויזיה עם כבלים, בפינת קפה וב-wifi. ו-18 חדרי דה-לוקס, אשר חלקם עם מרפסת צמודה פונה אל נוף מרהיב, ואחרים עם גינה פרטית המשקיפה אל נוף ירוק המזמין את אורחיו לנשום אוויר פסגות צלול. בחדרים רשת אינטרנט חופשית, פינת קפה, מיני בר, כספת ורשת אינטרנט חופשי. למזמינים באתר המלון ניתנת הנחה של 10%.  ישנה בריכה מקורה וגקוזי. הבריכה של הקיבוץ תפתח לקהל המבקרים באחד ליולי.




אוכל היה מדהים! במסעדה היה אפשר ליהנות מהמטבח הישראלי, וגם מהמטבח הבין לאומי, מה שמתאים גם לאורחים הישראלים וגם לתיירים המזדמנים.
חדר האוכל הוא נקי ומצוחצח, ללא חשש מבעיות תברואתיות.
השרות של אנשי הצוות היה אדיב, חם ומסור, פשוט לא הפסיקו לפנק אותנו...

גם אטרקציות לא חסר בסביבת המלון, לכאלו החפצים קצת לצאת מגבולות המלון:
פרט לכך שמהמלון אפשרי לצאת לטיולים בירושלים והסביבה, אנחנו עשינו סיור רגלי בשבת לקיבוץ המלון ממש מתאים לשומרי שבת כמונו. השקט והשלווה בכל פינה שתחפצו . גם אם יש הופעות הם נמצאים באולם סגור ולא מפריע למנוחת שומרי השבת. בית הכנסת המה אדם אין חשש למניין.

אם כבר נמאס לכם מאילת, או מהצפון, כדי ליהנות ממלון, כזה שיתאים לצרכים שלכם. לדעתי המלון מיועד לזוגות יותר מאשר משפחות עם ילדים קטנים כי אין חדרים עם דלת מקשרת. אבל אם תבואו עם ילדים גדולים. הם יהנו מהבריכה בקיץ ולא צריך יותר מזה כלום. שקט שלווה מרחבים גדולים .


 על מעלה החמישה קצת הסטורייה
קיבוץ מעלה החמישה נוסד בשנת 1938 כחלק מיישובי חומה ומגדל על ידי חברי גרעין "במעלה" של תנועת גורדוניה, שעלו מפולין וממזרח אירופה. חברי הגרעין הקימו את הקיבוץ לזכר חמישה מחבריהם שנרצחו ב-9 בנובמבר 1937, במהלך סלילת הדרך הנמצאת מדרום לקיבוץ. במהלך מלחמת העצמאות, בשל הקרבה לחזית הירדנית, שימש הקיבוץ, יחד עם קיבוץ קריית ענבים, כבסיס של גדוד "פורצים" חטיבת הראל.

בשנת 1940 החלו בהקמת בית הבראה עבור חברי קופת חולים, כאמצעי לשלם את מיסי הקופה, הצלחת בית ההבראה הובילה להתבססות של ענף המלונאות בקיבוץ. השם שונה ל"בית מרגוע" ולאחר מכן לבית הארחה, על פי השינוי באופי אורחיו והסיבות להגעתם. לימים הפך לבית המלון.




סופ"ש תרבות:
מדי חודש עורך המלון סופ"ש תרבותי של חגיגה ארץ ישראלית, עם אמנים, זמרים, נגנים, מרצים והמון שירה, כאשר בכל פעם נושא הסופ"ש משתנה. החל מסופ"ש בסימן הזמר העברי עם  יוצרים בולטים כגון: יורם טהרלב, דלית כהנא ורדינה כהן, ענת בר נוי, קובי אושרת ודן אלמגור וכלה בסופ"ש שכולו הומור וצחוק בהנחיית הקומיקאי אסף אשתר, יוסי וידר (המוכר מהטלוויזיה כחקיין בכירי המדינה) ולני רביץ.

בקרבת בית המלון:
סביבת המלון מציעה שפע של טיולים . ישנם מסלולי הליכה  גם למטיבי לכת.
סיור מודרך בקיבוץ מעלה החמישה הכולל את , סקירה היסטורית, חליבת הצהריים ברפת, הצצה אל חדר האוכל הסגור וביקור בבית העם שבו מוצג פרסקו ענקי משנת 1953 (ציור הקיר משתרע על פני יותר מ-15 מטרים והוא מתאר את רצח החמישה, על שמם נקרא הקיבוץ, ואת הקמתו של הקיבוץ לפני שבעים שנה). מסלולי טיולים ביער יהדות פולין, בנחל יתלה, נחל כסלון ומערת בני ברית, נחל חללים, תל צובה, הסטף ומנזר יוחנן במדבר. תצפית פנוראמית מרשימה מהמגדל לזכר חטיבת הראל, וביקור בבתי הקפה והמסעדות סמוכות: מומה, מסעדת מאג'דה, אפרת בייקרי (מאפיה מדהימה) וחוות העיזים "הר רוח


פיסבוק של המלון





נהנו מסדנא של הכנת חומוס והכנת בקלאווה 
מלון יערים שבסמוך לקיבוץ מעלה החמישה ולישוב אבו-גוש, מתחבר למגמת האוכל הטבעי והביתי ומציע לאורחיו חוויה קולינרית אותנטית  - סדנא להכנת 'חומוס אבו גוש' אמיתי ומקורי.

חומוס נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר על הישראלים וידוע כמאכל מבוקש גם בקרב תיירים המגיעים לבקר בישראל. לכל ישראלי יש את "החומוסייה" שלו – זו שלדעתו מגישה את החומוס הטוב ביותר. אבל כולנו יודעים ומסכימים שאין כמו חומוס אבו גוש.  

את הסדנא מעבירים יחד שף המלון עלאא עוואדלה ובמהלכה לומדים אורחי המלון את רזי הכנת החומוס המסורתי מהמטבח הערבי של אבו גוש ואת השיטות להכנתו בבית, מהשלב של בישול גרגירי החומוס ועד להגשתו מוכן, בצילחות מסורתי ומקצועי.

הסדנא מתקיימת בימי ראשון ושישי, בשעה 16:00, באחד מאולמות המלון יערים.
- ההשתתפות חינם לאורחים השוהים במלון.



מלון יערים ממוקם על ראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים, מוקף יער אורנים ירוק ושוכן בסמוך לקיבוץ מעלה החמישה אל מול נוף הרי יהודה ויערות ירושלים. ייחודו בקונספט ארצישראלי הבא לידי ביטוי בנוף, בהיסטוריה של המקום, ובאווירה- מעיין מסע קסום אל מחוזות רחוקים של ארץ ישראל היפה. חווית האירוח במלון מבטיחה חופשה שלווה, ומרחיבת נפש בטבע הישראלי, עם 230 חדרי סופריור ודה לקוס, מעוצבים ומאובזרים. עוד מציע המלון:  בריכת שחייה, 17 אולמות כנסים ואירועים בגדלים שונים, ספא מפנק עם 20 סוגי טיפול שונים, חדר כושר, ואירועי תרבות ייחודיים הכוללים מופעי מוזיקה, הרצאות והצגות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה