אז מה הסתרת אותה ממני?

שמתי את הבמבה במקפיא. בעלי פתח את המקפיא ראה שם את הבמבה. שואל אותי אם נהייתי סנילית .או שהתחלתי להשתגע. מה פתאום במבה במקפיא?..... מה קרה לך?... אז מה הסתתרת אותה ממני?...... אין לך ילדים קטנים בבית ואין לך ממי להסתיר.
אז עניתי לו שיש לו עוד שנים רבות לחיות איתי ואני לא נהיית סנילית.  נכון שאני סבתא ומתחילים לשכוח דברים. אבל לא  התבלבלתי הפעם. שמתי כי זו במבה להקפאה. והוא אומר לי לפחות שתפתחי תשמרי לי.



 בימים חמים כאלה איזה כיף לפתוח את המקפיא ולאכול במבה קפואה קרה  שמקררת את הפה.

לכבוד הקיץ אסם משיקה מהדורה מיוחדת של במבה , במילוי קרם בטעם ביסקוויט-קרמל עם הצעת הגשה מיוחדת -להקפיא ולאכול!
הטעם החדש מוסיף רעננות וחדשנות מעניינת לשוק החטיפים.

שילוב מושלם בין מתוק ומלוח שיוצר חוויה טעימה במיוחד!
החטיף הכי טעים , הכי מרענן והכי מיוחד לקיץ!
מחיר מומלץ: 4.5-5.5 ש"ח מכיל 60 גרם.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
תהנו!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה