שידות אמבטיה של הום סנטר!

עוברים דירה?

הזדמנות מעולה לעצב מחדש

 אל תלכו לאיבוד משלל ההצעות שיש היום מחברים . מהאינטרנט  מהפיסבוק. מאדריכלים .  לכו להום סנטר שם תמצאו את כל הפתרונות לבית !

 

משיקה את קולקציית שידות האמבטיה החדשה מבית המותג "TOP BATH", מותג מוביל בתחום ייבוא, ייצור ושיווק מקלחונים, כלים סניטריים, ארונות אמבט ואביזרי אמבט, כוללת מגוון מוצרים בהשראת הקו הכפרי, הקו המודרני והקו האיטלקי.
הקו הכפרי, כשמו כן הוא, מעניק לבית מראה של בית בכפר, עיצוב חמים, משפחתי ואותנטי.
בעיצוב כפרי יש שימוש רב בעץ, כמעט בכל סוגי הריהוט, ובשל כך מתקבל מראה מאסיבי יותר.
TOP BATH  בחרה להציג את הקו הכפרי על ידי 3 סדרות של ארונות: "גפן" -  ארון אמבטיה עומד ועליו משטח בוצ'ר מקורי עם כיור מונח מעוצב. הארון בעל דלתות וידיות המעוצבות בהתאמה לקו.  ה"גפן" מגיע בשלושה צבעים רגועים של שמנת, תכלת ולבן. מראות הארון יכולות להגיע במסגרת עץ בצבעים של השידה או בתוספות אחרות כגון מראה מרחפת או ארון מראה עם קלפה נפתחת. טווח מחירים 2800-10000 ₪   "ברוש"- ארון אמבטיה תלוי ועליו כיור חרס אינטגרלי לבן. הארון בעל שתי מגירות וצבעו עץ טבעי, בהתאמה לקו הכפרי טווח מחירים 2000-2500 ₪  .  "טבע" – ארון אמבטיה תלוי ועליו כיור חרס אינטגרלי לבן. הארון בעל שתי מגירות בצבע עץ ובעל ידיות אינטגרליות לבנות בהתאמה לכיור. ה"טבע" מגיע בשני צבעים: טבעי ואפור. טווח מחירים 2500 - 3200 ₪





הקו המודרני, מביא עמו סגנון עיצובי המאפיין בשנים האחרונות בתים חדשים ובמיוחד בתים  לאחר שיפוץ. העיצוב המודרני של היום מאופיין בחומרים ובצבעים מבריקים כמו זכוכית, ניקל וסוגי עץ ספציפיים בעלי גימור נקי וברמה גבוהה, הנותן הרגשה מדויקת ומסודרת למרחב כולו. הריהוט המודרני לרוב כולל גם טכנולוגיות חדישות כמו למשל פתיחת מגירות בלחיצה (במקום הידית של פעם) ותורם למראה נקי ומנגנוני טריקה שקטה. TOP BATH   בחרה להציג את הקו המודרני על ידי 6 סדרות של ארונות: ביוטי  טווח מחירים 2000-3000 ₪  איווה טווח מחירים 2200-3000 ₪ ,  נוי טווח מחירים 2800-7000 ₪ , אינדי  טווח מחירים 1500-8500 ₪   וסיטי טווח מחירים 1600-2300 ₪  בכל הדגמים הללו ניתן לשלב הרכב של מגירות ו/ או דלתות ומגוון צבעים בהתאם לבקשת הלקוח.
הקו האיטלקי, מאופיין בארונות עץ איכותי ועמיד במיוחד . העיצוב האיטלקי בעל קווים פשוטים ומודרניים המשתלבים כמעט עם כל עיצוב קיים בבית.TOP BATH  בחרה להציג את הקו האיטלקי עם סדרה אחת של ארונות: "בוקסר" – ארון אמבטיה תלוי או עומד ועליו כיור חרס אינטגרלי לבן. הארון מכיל מגירות ו/או דלתות, או שילוב של דלתות ומגירות בעלות מגרעת תחתונה המאפיינת את העיצוב האיטלקי. טווח מחירים 1800-7000 ₪   בנוסף, ניתן למצוא שידות אמבטיה אשר נותנות פתרון למקומות קטנים כגון שידת אמבטיה "אלה" ברוחב 43 ס"מ 1000 ₪ , או שידת אמבטיה "מיני אינדי" עם כיור בעומק 35 ס"מ או 40 ס"מ טוחח מחירים  2000-2800 ₪  שיכולים להתאים לחדרי אמבטיה בעלי מרחב קטן יותר. את כל הארונות ניתן להזמין בכל מידה בהתאם לדרישת הלקוח.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה