עכשיו אני גבוהה!

 הנכדה שלי כבר גדולה לכסא  אוכל של תינוק  אז שמחתי לפגוש את כרית ההגבהה של מיננה. בכל פעם שהנכדה היתה מגיעה  אליי הייתי שמה כרית שינה להגביה את הכסא שתאכל בנוח ליד שולחן. עכשיו אני מסודרת עם הכרית .תראו איזה מגניב .כרית הגבהה של מיננה לא תופסת מקום של כסא לתינוק שממש לוקח המון מקום ולפעמים מסורבל. לכרית של מיננה  יש  בצד מקום לשים צבעים. והילד לוקח ומחזיר למקום. מבלי שיתפזרו בכל מקום. אני מקווה שיחזירו  את הצבעים למקום.


כרית הגבהה של מיננה. / בוסטר הוא הפתרון המושלם לזמן ארוחה ולזמן משחק לפעוטותכרית הבוסטר מתאימה לפעוטות שכבר יושבים באופן יציב ליד השולחן ואינם זקוקים למגשהכרית הגבהה לפעוט מתחברת בקלות לכל כיסא באמצעות חגורות הבטיחות המחוברות אליה ובכך בטוחה יותר משימוש בכרית רגילהכיסוי הכרית הגבהה ניתן להסרה בקלות לכביסה.ועכשיו עם מקום לצבעים  יש תאים קטנים בצד הכרית. הצבעים מרהיבים של בדי הכרית ממש אהבתי.


  • גובה הכרית 8 ס"מ
  • מידות הכרית הגבהה 29X29 ס"מ
  •  גובה הכרית כ 8 ס"מ
  •  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה