כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות!

מי אינו מכיר את התבלין הכתום צהוב- שצובע את כל האוכל הגוון צהבהב ומוסיף טעם וריח
למטבח כולו?! אבל לחשוב שהתבלין המיוחד הזה הוא צמח מרפא, את זה באמת לא חשבנו.
ביתי הבוגרת סובלת מזה שנים מגירודים חוזרים ונשנים בגוף ובגרון, נסינו כבר כל מה שאפשר
בבתי המרקחת ורפואה הקונבנציונלית, משחות ושמנים כדורים נוגדי אלרגיה ומה לא?!
כמעט לאחר ייאוש הלכנו למרפא אלטרנטיבי, ומה רבה היתה הפתעתנו כשהכריז המרפא לאחר סדרת בדיקות מקיפה שמה שיעזור לה אלו הם כדורי כרכום פעמיים ביום שני כדורים למשך שלושה חודשים, אנחנו אחרי חודש והשיפור כבר בולט לעיניינו.

מה הוא בעצם צמח הכרכום או בשמו המקורי (Tumeric)
כורכום הינו תבלין צהוב המופק משורש הצמח Curcuma Longa. הכורכום נפוץ מאוד כתבלין ומשמש מזה שנים ברפואה הסינית וההודית המסורתית.
החומרים הפעילים בכורכום הם הכורכומינואידים, נוגדי חמצון מסוג פוליפנולים הנותנים לצמח את צבעו הצהוב, כאשר הפוליפנול המוכר ביותר הוא כרכומין
עד היום פורסמו יותר מ 3000 מאמרים בכתבי עת שונים, המראים את ההשפעות הבריאותיות של הכורכומינואידים במצבי דלקת, כאב סרטן ועוד.
הכורכום הוא נוגד חמצון בעל השפעה חזקה על התהליך הדלקתי, ולכן ניחן ביכולת להשפיע גם על מתווכי דלקות במחלות כרוניות שונות.


מחקרים רבים קושרים תהליכים דלקתיים בלתי מבוקרים עם מחלות כרוניות שונות כגון סרטן, מחלות לב וכלי דם, מחלות מטבוליות, מחלות נוירולוגיות ואפילו מחלות נפש.

מחקרים נוספים מצביעים על ההשפעה האנטי דלקתית המיטיבה של הכורכום גם במקרים של מחלות מעי דלקתיות ושל אוסטאוארתריטיס.

הכרכום מכיל ליקופין, הפעילות שלו נוגדת התכווצויות, מגבירה את התיאבון ומשפרת את תהליכי העיכול, נוגדת גזים במערכת העיכול, מכייחת, ממריצה, מרגיעה, מאזנת את המערכת ההורמונאלית ומאזנת פעילות כבד ומרה.

כורכום מגן מפני נזקים של רדיקלים חופשיים, מוריד תגובה דלקתית, מגן על הכבד מפני רעלנים, כורכום מוריד הדבקות של טסיות, לכן משפר זרימת דם, משפר זרימת מיצי מרה, כורכום גם מוריד גרימת נזק לכבד עקב לקיחת תרופות או אכילת מזונות מופרזת העשירים ב כולסטרול.



לראשונה בישראל
סולגאר משיקה כורכומין בכמוסות ג'ל רכות
המכילות כורכומין בטכנולוגיית ספיגה חדשה הגבוהה פי 185 מכורכומין תקני רגיל

כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכום רגיל

הכורכום הינו אחד הרכיבים הנחקרים ביותר, עם מאות מחקרים קליניים אשר תועדו בתחומים שונים. על אף שמחקרים אלו מייחסים לכורכום תועלות רבות, הזמינות הביולוגית הנמוכה שלו מפחיתה מיעילותו הקלינית.

לרכיב הכורכום לבדו זמינות ביולוגית נמוכה הנובעת מסיבות שונות ובמיוחד אלו הבאות: ספיגה בעייתית, מסלול מטאבולי מורכב, רמה נמוכה בדם על רקע חילוף חומרים מהיר, פיזור חלש ברקמות שמחוץ למעי ופינוי מהיר מהגוף החוצה. מסיבות אלו הניצול של הכורכום בגוף אינו יעיל ונדרש שיפור טכנולוגי של הכורכום עצמו על מנת להביאו לגוף באופן נגיש וזמין יותר לקליטה וספיגה.

ההכרה המחקרית ביתרונות הכורכום, לצד הבנת מגבלות הספיגה שלו, הובילה חוקרים לפיתוח חדש של כורכומין עם תכונות המאפשרות ספיגה איכותית וגבוהה של הרכיב בגוף. הפיתוח החדיש הינו של כורכומין בטכנולוגיה הנקראת ‘Micellar Delivery System’ המאפשר זמינות ביולוגית וספיגה הגבוהות פי 185 יותר מאלו של כורכומין תקני רגיל. טכנולוגיה זו הינה פטנט ייחודי רשום של ‘Micellar Curcumin’ שיתרונותיו הוכחו מחקרית. פטנט חדש בשוק הישראלי המשווק לראשונה ע"י חברת סולגאר.

כורכומין ספקטרום Full Spectrum Curcumin מבית סולגאר הינו היחידי שמגיע בסופט ג'ל (כמוסה רכה המכילה כורכומין נוזליliquid formula). כמוסה אחת  מכילה 40 מ"ג שווי ערך ל – 7,400 מ"ג של כורכומין!

כורכומין ספקטרום מכיל מנגנון ספיגה טבעי, טכנולוגיה זו מאפשרת תהליך טבעי של ספיגת רכיב שומני בסביבה מיימית המגיע אל מחזור הדם ומאפשר לכורכומין שהייה בדם על פני 24 שעות ובכך מאפשר לו להיספג בגוף ולא רק במעי.

כורכומין ספקטרום מהיר ומרוכז יותר. כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכומין תקני. זמן הגעה לשיא ריכוז הרכיב בדם מהיר פי 6.8 מכורכומין תקני רגיל (1.1 שעות בניגוד ל-7.5 שעות). בנוסף, רמת הריכוז בדם בשיא פי 453 יותר מכורכומין תקני רגיל.



מחיר מומלץ לצרכן :199 שקלים ל- 30 כמוסות ג'ל רכות

ניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה