החודש ה- 10' - שמים את האמא במרכז!

חברת באייר המשווקת את מותג 'בפנטן' לתינוקות משיקה פרויקט ייחודי ועוצמתי בשם: 'חודש ה-10'
לראשונה, אתר תוכן בנושאים הנוגעים לאמא הטרייה ולתחושותיה בחודש הראשון שלאחר הלידה    
האתר יעלה במקביל לתערוכת צילומים של  נשים שתועדו בחודש תשיעי ובחודש העשירי שתוצג בקניון איילון

'החודש ה- 10'  הינו אתר תוכן הנותן מענה לסוגיות הנוגעות לאמא הטרייה, ושם אותה במרכז, בתקופה שלאחר הלידה וההסתגלות לשינויים בחייה.

האתר 10thmonth.co.il  יושק בתערוכת צילומים אומנותיים המתעדת בשחור לבן אימהות כפי שהצטלמו בחודש ה-9 להריון ובחודש ה- 10 יחד עם התינוק. הצילומים של צלמת ההיריון דנה זומר מציגים 7 אימהות ישראליות שהתגייסו לטובת הפרויקט וקידום השיח סביב החודש - 10. הנשים צולמו בחודש התשיעי לפני הלידה  ובחודש הראשון שלאחר הלידה יחד עם התינוק. במקביל תועדו המשתתפות מדברות על חששותיהן לפני הלידה והעתיד הצפוי ותחושותיהן לאחר הלידה.


החודש ה- 10'  - שמים את האמא במרכז- חברת באייר המשווקת את המותג 'בפנטן' לתינוקות, משיקה את אתר התוכן 'החודש ה-10'- הנותן מענה לסוגיות הנוגעות לאמא הטרייה, ושם אותה במרכז, בתקופה שלאחר הלידה וההסתגלות לשינויים בחייה. האתר 10thmonth.co.il  יושק בתערוכת צילומים אומנותיים המתעדת בשחור לבן אימהות כפי שהצטלמו בחודש ה-9 להריון ובחודש ה- 10 יחד עם התינוק.




תערוכת הצילומים תוצג ברחבה החדשה של קניון איילון קומה ב', בין התאריכים 26 ליוני 2017 – 10 ליולי 2017 ובאתר www.10thmonth.co.il  




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה