DAK שומר השרותים שלי!

 כשאתם עורכים חנוכת בית ומזמינים אליכם המון אורחים. והבית חדש ונקי.  איזה כייף לארח ולשמוח יחד עם האורחים הנחמדים והמשפחה מסביב. אבל אחרי שהחגיגה נגמרת. ומתחילים לסדר ולארגן את הבית. דבר ראשון שאני עושה נכנסת לשרותים לראות. מה קורה שם ומה השאירו מאחור.החשש שלי מה יהיה מה האורח חושב שקרה כאן.לא נעים אולי זה היה עוד ברגעי המסיבה. היו גם ילדים קטנים שהוסיפו עוד בלאגן כן גם בשרותי האורחים שלנו.

וכשנכנסתי לשרותים ציפתה לי הפתעה ואז מבטי נתקל בתכשיר ניקוי אסלות DUCK שקיבלתי לבדיקה לפני כמה ימים ועמד שם על המדף. ניסיתי אותו קודם להמיס פס אבנית עיקש שלא ירד לי שבועות. אבל כפי שההכרזה על האריזה לייצר שכבת מגן עד לניקוי היסודי הבא בנתה ציפיה – היא עמדה בה יפה – עם כל האורחים שהגיעו וביקרו ולא השאירו סימן…

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה