!סטריפים לכביסה במקום ג'ל ואבקה


האם תחליפו את הג'ל או אבקת הכביסה שלכם, שהם כבדים, מלכלכים לעיתים, כוללים כימיקליים לא טבעיים ותופסים מקום; ברצועות דמויות דפי נייר, העשויות מחומרים טבעיים? התשובה תלויה במחיר ובאיכות. חברת קולון  החלה לשווק בארץ מוצר שהמציאה, שלתקוותה, עשוי להחליף את הג'לים והאבקות, אני הייתי סקפטית עד שניסיתי. ולא תאמינו שדף כזה יכול באמת להחליף את האבקה והג"ל שלוקח קודם כל מקום במדף חומרי הניקוי.ולא לדבר על זיהום האויר על חומרי הפלסטיק.




הסטריפים שהיא מוכרת, באריזות של 32 יחידות ו-22 יחידות (לתינוקות), מרוכזים פי 20 מג'ל כביסה לא מרוכז. יש להם ריח נעים (עניין של טעם), אבל לפי החברה, הריח מתפוגג אחרי השימוש, שכן החומר לא נשאר בבגדים - הוא מתמוסס לחלוטין, בניגוד, כך לטענת החברה, לדטרגנטים בהם אנו משתמשים כיום.

מדובר ברצועה קטנה של סבון כביסה, שנראית כמו דף נייר, שיש להכניס לתוף מכונת הכביסה, לפני שמכניסים אליו את הבגדים. הרצועות מתאימות לכל מכונות הכביסה (סטריפ אחד מתאים לעד 7 ק"ג כביסה), לכביסה במים חמים או קרים, לכביסה ביד ומתאימות למים הקשים בישראל. הן לא נוסו על בעלי חיים, הן היפואלרגניות, הן בעלות הקצפה נמוכה והן מתכלות, כלומר: הזיהום לסביבה מינימלי, ולא משאירות שאריות במכונה. 

 דפים לכביסה שעשויים מחומרים צמחיים: מכניסים למכונה רצועה דקה ומכבסים עד 7 ק"ג.

נהנתי לכבס הכביסה יצאה נקייה  ורחנית וזה מה שחשוב.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה