דע מאיין באת ולאן אתה הולך!

עונת החתונות והשמחות בפתח. וזה הזמן להכיר מקום מיוחד במינו. מה דעתכם על מקום כזה שלפני שאתם עומדים מתחת לחופה .ולפני הכניסה לחלל הארוע שלכם . תעברו כמו במנהרת הזמן תסתכלו על ההיסטוריה שלנו איך עברנו את כל השנים הללו . מה עבר על עם ישראל להסתכל בתמונות  לראות מאין באנו ולאן אנו הולכים מכאן להקים בית בישראל. ואף פעם לא לשכוח מאין באת ולאן אתה הולך .אז במשכית ארועים עוברים דרך מוזיאון ארצות המקרא . קסם של מקום , ולדעתי חייבים להקים עןד מתחמים כאלה בארץ.












אירועים המנציחים את הרגעים החשוביםשל החיים מתגשמים במשכית



3 מתחמים מחכים לכם ב'משכית' השוכנת במוזיאון ארצות המקרא בירושלים, עם כניסה מפוארת שעוברת דרך ההיסטוריה העברית הקדומה, שני מתחמים פנימיים לאירוח וגינת ענקית המשופעת בכל שבעת המינים, לאירועים של מאות מוזמנים ושף יוצא דופן, גיא בנסימון, שמוסיף לאוכל טאץ ירושלמי עתידני.

המקום המושלם לאירוע שלכם \\ הבחירה במתחם אירועים שינציח עבורכם את הרגעים החשובים של החיים, מעולם לא הייתה קלה יותר, כבר בכניסה למשכית מתחם האירועים המחודש בירושלים, תתחילו לספוג את האווירה המיוחדת ותרגישו שהגעתם למקום הנכון. במשכית ערוכים לארח כל אירוע משפחתי שתבחרו לחגוג החל מחתונות בחורף ובקיץ באווירה אינטימית וקסומה ועד חתונה רבת משתתפים בחללי המוזיאון המגוונים. לכל אחד מהאירועים המשפחתיים: מסיבת בר/ת מצווה, ברית/ה, זבד הבת, פדיון הבן, אירועי חינה מסורתיים, מסיבות פרטיות, ימי הולדת, שבע ברכות, יותאם תפריט שף לייחודי וביחד עם שאר השירותים ההפקתיים הנדרשים להגשמת האירוע תתקבל תוצאה בלתי נשכחת.

על 3 מתחמים עומד האירוע שלכם \\ מאחורי המיזם של משכית השוכנת בלב מוזאון ארצות המקרא בירושלים, תמצאו את בעלי מתחם 'עין חמד' הידוע, איתמר יקותיאלי ויעקב אלירז, בעלי 'אנונה הפקות בע'מ', המביאים עמם מעל ל- 20 שנות ניסיון ומוניטין רב  בתחום ענף האירועים.
במשכית תוכלו למצוא שלושה מתחמים יפהפיים: מתחם פנימי בקומה התחתונה לקבלת פנים וחופהמתחם שני בתוך המבנה לעד 300איש וגינה קסומה לימות הקיץ, הפורחת כל ימות השנה, בה ניתן לארח מאות אנשים (האזור מקורה ומקורר). המתחם כמובן מונגש לנכים ובעל רישיון עסק.

שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם מוזיאון ארצות המקרא בירושלים הופך את משכית למקום האידיאלי והמשולם ביותר לקיום אירועים עסקיים (כנסים, תערוכות, ימי עיון, ערבי גיבוש). משכית מציעה כיום את התנאים האולטימטיביים ביותר לקיום אירוע עסקי מוצלח הן בחללי הפנים בחורף או חללי החוץ בקיץ בשילוב מעטפת של שירותים מקצועיים - והכל תחת קורת גג אחת.

חוויה קולינארית מעולם אחר \\ החוויה הייחודית של משכית מתחילה כבר בכניסה למוזיאון, חוויה שבה האורח עובר דרך אוסף מרשים של ההיסטוריה העברית המשתרעת על פני יותר מ- 3000 שנה ועד לירידה אל מבואת האירועים, שכוללת גן מטופח המשתרע על פני1,000 מ'ר המשולב כולו בפסלים ובהיסטוריה, המוסיפים לאירוע שלכם מפגש מרגש בין עבר ועתיד. כל אלו מצטרפים לצוות הקולינארי בניצוחו של השף גיא בנסימון, המביא למשכית קונספט ייחודי של מטבח פרוגרסיבי מקצועי ומיומן.  מטבח שמתמחה בכל שיטות הבישול והטכניקות המתקדמות (בישול מולקולרי, בישול בואקום ועוד) אשר יקים עבורכם במתחם 4 מסעדות שיבשלו ויגישו באופן פרונטאלי לעיני הלקוח מנות גורמה המאופיינות באיכות בלתי מתפשרת. מדובר בתפריט קונספטואלי שמרכיב עבורכם השף במיוחד לאירוע כדי ליצור חווית של טעמים בלתי נשכחים.




כך תטעמו בקבלת הפנים: 3 סוגי גספצ'ו בטעמים- כרוב סגול, מלפפון ועגבניות שרופות לצד בצלים מוחמצים בואקום, איטריות זוקיני ומיקרו סלק ואפונה. גרבלקס המוגש על קרח לצד גרניטה אקליפטוס. קרפציו סינטה בוויניגרט קפה, לחמניות באו במילוי בשר אסאדו מפורק בבישול של 84 שעות.
מנות עיקריות: אסאדו בקר בגלייז ברביקיו ותפוזים, עוף שלם במעשנת בניחוח הדרים וקיג'ון, סלמון בקרם מרווה ולימון, נתח קצבים הנעשה בשיטות בישול מתקדמות ומוגש לאחר בישול במעשנת בייתית.
ולקינוח מטעמים חמים וקרים לבחירה: קר- קוקילידה, סוכריות גלידה בחנקן, טרטלטים של פירות ופופקורן ליצ'י, מקרונים, פבלובה, מלבי וחם- צ'ורוס, שטרודל, וריאציה לכנאפה , קאפקייקס, מרנג מוגש עם גלידת פיסטוק ושוקולד.
משכית אירועים במוזיאון ארצות המקרא בירושלים
רחוב שמואל סטפן 21 ירושלים, להזמנות ופרטים בטלפון: 052-9095184
דוא'ל: office@ein-hemed.co.il או באתר: www.maskit-events.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה