abc שלוש טיפים לכביסה לבנה לבנה ורחנית!

איך להחזיר את הלבן ללבן
השרו את הבגדים בקערה או גיגית מלאה במים.
2. שפכו פנימה חצי כוס אקונומיקה וחצי כוס אבקה למדיח כלים (לא להשתמש בנוזל כלים)
3. ערבבו את הבגדים בעזרת כף עץ והניחו את הגיגית בצד למשך שעה
4. רוקנו את המים מהקערה והכניסו את הבגדים מיד למכונת הכביסה. אם יש לכם לבנים נוספים תוכלו להוסיף אותם למכונה ולהתחיל את הפעולה כרגיל.
איך להיפטר מהגוון האפרפר

הבגדים הלבנים קבלו לאחר כמה כביסות גוון אפרפרלרוב זה קורה בגלל איכות המים. הוסיפו חצי כוס חומץ עם אבקת הכביסה למכונה, ובמהלך השטיפה תיפטרו מהאפרפרות. חומץ לא רק מלבין את הבגדים באופן טבעי, אלא גם מחטא ומשמיד חיידקים. הטיפ הזה עובד טוב גם על בגדים מיוזעים אחרי אימון בחדר כושר או על תחתונים וגרביים שזקוקים לריענון.

איך לשמור על המגבות

מגבות לבנות וצחות, ריחניות ורכות מזכירות תמיד בית מלון מפנק אבל בבית,  אחרי אינספור כביסות, זאת כמעט משימה בלתי אפשרית. הטיפים הבאים יעזרו לשמור על המגבות רעננות וריחניות:
1. ראשית כבסו את המגבות הלבנות בנפרד משאר הכביסה. זה נשמע אולי כמו מטרד אבל ההפרדה תבטיח שלא יהיו תקלות כמו צבע שיכתים את הלבן או טמפרטורה שלא תתאים לבד.
2. כדי לשמור על הלובן, הוסיפו בזמן הפעלת המכונה חצי כוס סודה לשתייה לאבקת הכביסה
3. כאשר מכונת הכביסה לקראת סיום מחזור השטיפה, קצת לפני תהליך הסחיטה, פתחו את מגירת האבקה והוסיפו 1-2 כפות חומץ. הוספת החומץ תעזור להשבת הצבע הלבן והרכות.
איך להיפטר משומנים

הטריק הבא יעזור להעלים כתמים שומניים: שפכו קורנפלור ישירות על הכתם והמתינו כחצי שעה. שטפו את הכתם במים קרים אך היזהרו לא לשפשף חזק מידי, מה שיחדיר את השומן עמוק יותר. ככל שתבצעו את הפעולה בסמוך להכתמה כך תשיגו תוצאות טובות יותר..
איך להחזיר את החגיגיות
מפות שולחן לבנות ווילונות תורמים למראה החגיגי של הבית, קל וחומר בחג השבועות, אבל מה עושים כשהמפה הלבנה כבר ראתה כל כך הרבה כתמים של תבשילים והוילונות ספגו ריחות ואבק? מלאו סיר גדול במים עם כמה פרוסות לימון טרי והביאו לרתיחה. כבו את האש, הוסיפו את הפריטים שזקוקים לריענון ותנו להם לנוח בסיר למשך שעה (במקרים קשים השאירו אותם למשך הלילה). לאחר מכן הכניסו למכונת הכביסה וכבסו. הניחו להם להתייבש בשמש, מה שיבטיח התבהרות נוספת.

לקראת שבועות מציעה Com יבואנית מותגי הניקיון ABC ו-Fix בישראל, שלושה  מוצרים לבנים בצבעים נקיים, ומסיר כתמים אשר יהפוך כל כביסה ללבנה.




תוכנית מהירה
אם הגעתם עד לכאן אבל בתוך תוככם אתם יודעים שהסיכוי שתעשו שימוש בטריקים השווים האלה לא מאוד גדול והכי רחוק שתלכו זה להפריד בין צבעוני ללבן בפעם הבאה שתעשו כביסה, אז יש לנו טיפ שלא מצריך שינויים גדולים. בכביסה הבאה הוסיפו לאבקת הכביסה גם רבע כוס מיץ לימון ורבע כוס סודה לשתייה. כבסו כרגיל ותופתעו מהתוצאות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה